Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
24.4 on aika penkkiin, säätöön ja tehojen mittaukseen.Jokos sait tehot mitattua? Miten se kiekasee? Ja paljonko uppos projektiin rahaa? Nyt ei muuta ku Mutterille sufeelle ja esittelemään pyörää, aurinko paistaa jo.![]()
Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Matkalehmä puhalsi 134hv ja 112Nm vakiona
Sitten kaasun turvin 161hv ja 134Nm .
Eli ihan kiva nousu takapyörälle.![]()
34Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Taitaa olla seokset jotenkin poskellaan, tai sitten oli pullossa liian vähän kamaa? Enemmän pitäisi tulla, n. 40hp.34Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Täys pullo oli, ihan itse punttasin 525g. veikkaisin että pullo on ollut liika kylmä = vaikuttaa oleellisesti tehon lisäykseen.Taitaa olla seokset jotenkin poskellaan, tai sitten oli pullossa liian vähän kamaa? Enemmän pitäisi tulla, n. 40hp.34Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Niin jos pullo on tosi kylmä, niin sitten vaikuttaa oleellisesti.. Eli että oli kovassa pakkasessa seissyt. Eilen ei tainnut olla pakkasta?Täys pullo oli, ihan itse punttasin 525g. veikkaisin että pullo on ollut liika kylmä = vaikuttaa oleellisesti tehon lisäykseen.Taitaa olla seokset jotenkin poskellaan, tai sitten oli pullossa liian vähän kamaa? Enemmän pitäisi tulla, n. 40hp.34Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Hmm.. lämmitittekö pulloo ennen dynoo?
Hmm.. mittaapas paine 10 ja 25 asteisesta pullosta.On muuten aika iso ero.Niin jos pullo on tosi kylmä, niin sitten vaikuttaa oleellisesti.. Eli että oli kovassa pakkasessa seissyt. Eilen ei tainnut olla pakkasta?Täys pullo oli, ihan itse punttasin 525g. veikkaisin että pullo on ollut liika kylmä = vaikuttaa oleellisesti tehon lisäykseen.Taitaa olla seokset jotenkin poskellaan, tai sitten oli pullossa liian vähän kamaa? Enemmän pitäisi tulla, n. 40hp.34Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Mulla oli viimeks viilee pullo (autossa ollut), kuitenkin pikkasen vajaa #36 (0.9mm=0.00354") suuttimella se melkeen 50hp takapallolle lisää..
Jos tuo solenoidi vuoti, niin se vois selittää jotain. Jospa sieltä on vaikka paine karannu jostain?
Ei kai tuossa ole oikein vaihtoehtoja, joko sitä kaasua on tullut liian vähän boksiin (vuoto jossain, tai ei virtaa boksiin vapaasti, tai pullon paine jostain syystä todella matala), tai sitten seokset pahasti poskellaan.
Miltäs ne muuten seokset näytti?
Kyllä tiedän ton juu, mutta ei pitäis vaikuttaa noin paljon, jos se on edes suunnilleen huoneenlämpöinen.Hmm.. mittaapas paine 10 ja 25 asteisesta pullosta.On muuten aika iso ero.Niin jos pullo on tosi kylmä, niin sitten vaikuttaa oleellisesti.. Eli että oli kovassa pakkasessa seissyt. Eilen ei tainnut olla pakkasta?Täys pullo oli, ihan itse punttasin 525g. veikkaisin että pullo on ollut liika kylmä = vaikuttaa oleellisesti tehon lisäykseen.Taitaa olla seokset jotenkin poskellaan, tai sitten oli pullossa liian vähän kamaa? Enemmän pitäisi tulla, n. 40hp.34Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Mulla oli viimeks viilee pullo (autossa ollut), kuitenkin pikkasen vajaa #36 (0.9mm=0.00354") suuttimella se melkeen 50hp takapallolle lisää..
Jos tuo solenoidi vuoti, niin se vois selittää jotain. Jospa sieltä on vaikka paine karannu jostain?
Ei kai tuossa ole oikein vaihtoehtoja, joko sitä kaasua on tullut liian vähän boksiin (vuoto jossain, tai ei virtaa boksiin vapaasti, tai pullon paine jostain syystä todella matala), tai sitten seokset pahasti poskellaan.
Osaatko arvata miks pulloille myydään lämmittimii ja paine mittareita?
Itse asiassa kaman määrällä ei oo suurtakaan vaikutusta, paine ratkaisee.
Ei tullut lämmitettyä, varmaan osaltaan vaikuttaa.Täys pullo oli, ihan itse punttasin 525g. veikkaisin että pullo on ollut liika kylmä = vaikuttaa oleellisesti tehon lisäykseen.Taitaa olla seokset jotenkin poskellaan, tai sitten oli pullossa liian vähän kamaa? Enemmän pitäisi tulla, n. 40hp.34Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Ilma oli jotain +8 astetta, kun suoraan pihalta penkkiin.Kyllä tiedän ton juu, mutta ei pitäis vaikuttaa noin paljon, jos se on edes suunnilleen huoneenlämpöinen.Hmm.. mittaapas paine 10 ja 25 asteisesta pullosta.On muuten aika iso ero.Niin jos pullo on tosi kylmä, niin sitten vaikuttaa oleellisesti.. Eli että oli kovassa pakkasessa seissyt. Eilen ei tainnut olla pakkasta?Täys pullo oli, ihan itse punttasin 525g. veikkaisin että pullo on ollut liika kylmä = vaikuttaa oleellisesti tehon lisäykseen.Taitaa olla seokset jotenkin poskellaan, tai sitten oli pullossa liian vähän kamaa? Enemmän pitäisi tulla, n. 40hp.34Mikä suutin sulla oli, #28?No niin nyt on käyty penkissä.
Osaatko arvata miks pulloille myydään lämmittimii ja paine mittareita?
Itse asiassa kaman määrällä ei oo suurtakaan vaikutusta, paine ratkaisee.
152hv koneelta rekisteriotteen mukaan.Aika vähälle tuntuu tuo vakio tehokin,134hv renkaalta eli noin 150hv koneelta. Jokos tuossa -99 mallissa on katit? Ilmoitetaanko siitä 152 vai 164hv?
Mittaus tehty ihan vakiomopolla, ei mitään muutoksia.kyllä se 134 on varmaan ihan ok vakioteho, jos äänenvaimennin on vaihdettu. fmx challengessa katselin just yhden xx:n penkitystä, joku hiilikuitupönttö oli. kaikki veikkaili armottomia odotuksia, sanoin, että 135 vetää, ja sen veti.![]()
jostain kuullut, että 954RR:t vetelee suunnilleen samoja kuin XX:t vakiona.![]()