• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX ja sw-motech laukkuteline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pete457
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on nuo sivulaukkutelineet Busassa ja toimiva systeemi on. Yllättävän vakaat tuntuvat olevan eli laukut eivät heilu sen kummemmin kuin RF:n Wingrackissäkään aikanaan. Eli täältä puoltoääni Motechille, hienoa kun ei tarvitse katsoa tellinkejäkään kun ei ole laukut kiinni.  
thumbs-up.gif

Takalaukkuteline on ollu tän ajokauden kinni ja täytyy sanoa että ne Givin/Kapan telineet ei ole enään vaihtoehto. Mo-techin keveyden, huomaamattomuuden, ulkonäön ja nopean irroituksen takia. Laukkuna on Givin E460. Ei näytä yhtään isolta böördin perässä, leveä kun on.
Pikakiinnitys pelaa niinkun pitääkin ja maali tuntuu olevan kovaa ja paksua. Voin suositella.

Sivulaukkutelineitä tuskin hommaan kun on niin lyhyellä säteellä nää mun ajot, ei yksinkertaisesti näillä ajoilla tarvi. Ja jos hommaan ni tiedän kyllä mitkä.

Oisko jollain kuvaa tai linkkiä laittaa?

Olen ihan tyytyväinen Givin maxxia-takalootaan, mutta ne lähes koko pyörän mittaiset tellingit on alkanu inhottaa kovasti! Vois siis vaihtaa, jos nuo mainitut on jotain siihen suuntaan, mitä kuvittelen.

Oisko jollain kuvaa tai linkkiä laittaa?

Olen ihan tyytyväinen Givin maxxia-takalootaan, mutta ne lähes koko pyörän mittaiset tellingit on alkanu inhottaa kovasti! Vois siis vaihtaa, jos nuo mainitut on jotain siihen suuntaan, mitä kuvittelen.
Polon on-line kaupassa (www.polo-motorrad.de) on hyvät kuvat sivutelineistä XX:ssä
http://195.4.94.90/Shop....0020000

Eri polussa myös takateline:
http://195.4.94.90/Shop....0020280

/jukkah

Kiitos kuvista, hyvältähän nuo näyttää! Tais löytyä kesälomarahoille käyttöä. Kukahan mahtais tahtoa Givin takatellinkiä
smile_org.gif

Nyt Motechit asennettuna täytyy kyllä sanoa on hyvät!
062802jumpie_prv.gif
Ton jälkeen ei ole mitään paluuta Givin/Kapan telineisiin. Pieni komplikaatio vaan syntyi kun Akran putki on sen verran korkealla ettei toinen sivuteline istu vielä paikalleen. No hieman asentelua huomenna niin eiköhän ne kaikki siihen saada...
smile_org.gif

Edit: typoja...

Onkhan ko telinettä saatavana kilocebarii? Ainakaan ei RM Heinon luettelosta löytynyt. Pääsis siitä hekon laskeutumis-paikasta eroon.

Tässäpä parit kuvat SW Motechista XX:n perässä: linkki
Mitäs siinä neljännessä kuvassa, joka ylhäältäpäin on kuvattu sanotaankaan... max. load 5kg!?!  
sad_orig.gif
Suositushan se tietty on, mutta silti. Eipä sillä, kai tänne olis joku vääntyneen tellingin kuvankin laittanut, jos niin olis käyny.  
tounge.gif
Niin se on muistaakseni krauserin sarjassakin topcase max paino 5 kg ja olisko sivulaukuille ollut 10 kg.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kuinka paljon (jos ollenkaan) RM Heino antaa alea telineistä? Vai oletteko tilailleet suoraan ulkomailta?

/JukkaH

Kyllä niistä jonkun verran alennusta ainakin sai. Ja kaupan päälle kannattaa vieä tingata lukolliset pultit sivutelineille, muuten on helppoa kenen tahansa ottaa telineet ja laukut irti pyörästä.

Maksoin koko hässäkästä topcase -telineen kanssa 350. Hyvin on pelittänyt.

jtz saisko vielä kuvia jossa olis laukut paikalla? Näyttää että tulee aikas leveelle noi sivulaukut, mut voipi olla ett kuva valehtelee. Miltäs ne on muuten tuntuneet? Ovatko yhtä tukevat kuin "kiinteät"-telineet?
Täytyypi varmaan hommata tommoset jos on kerran toimivat. XX:ssäni ei ole vielä telineitä ollenkaan ja laukkusarja kyllä odottaisi tuossa varastossa. V anhassa mopedissani oli Kappan wingrack mutta se on niin kauheen isorohmula
confused_orig.gif

Mä koitan huomenna muistaa ottaa muutaman kuvan laukut paikallaan. Mulla oli aikaisemmin myös WingRack kiinni ja sanoisin että aikalailla yhtä leveä pyörästä tulee myös Motechin kanssa. Tukevilta ne kyllä tuntuvat, ei ole eroa oikeastaan wingrackiin verrattuna. Tai no sanotaan että toi takalaukku tuntuu olevan tukevammin kiinni kuin Kapan telineessä, siinä se jotenkin tuntui heiluvan. Nyt istuu paikallaan kuin pultattuna.
smile_org.gif
Sitäpaitsi se tulee muutaman sentin alemmaksin.

Kestääkö siinä kyytiläisen nojailla ku on tuo selkänojallinen laukku? Onko se niin tukevarakenteinen?

Sainpas viimeinkin ne kuvat otettua laukut paikallaan.
Verrattuna Kapan telineeseen, laukut tulevat vajaan sentin ulommas kummallakin puolella, joten ei suurta eroa siihen ole.
Takalaukku on mun mielestä tukevammin kiinni kuin Kapan telineessä, joten olettaisin että ainakin jossain määrin siihen voi nojailla. Tuskin nyt koko painollaan kuitenkaan...

Back