Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästäpä löytyy: RM HeinoOisko jollain kuvaa tai linkkiä laittaa?
Olen ihan tyytyväinen Givin maxxia-takalootaan, mutta ne lähes koko pyörän mittaiset tellingit on alkanu inhottaa kovasti! Vois siis vaihtaa, jos nuo mainitut on jotain siihen suuntaan, mitä kuvittelen.
Polon on-line kaupassa (www.polo-motorrad.de) on hyvät kuvat sivutelineistä XX:ssäOisko jollain kuvaa tai linkkiä laittaa?
Olen ihan tyytyväinen Givin maxxia-takalootaan, mutta ne lähes koko pyörän mittaiset tellingit on alkanu inhottaa kovasti! Vois siis vaihtaa, jos nuo mainitut on jotain siihen suuntaan, mitä kuvittelen.
Samaa tässä oon miettinyt... täälläkin olisi kohta Kapan kolmen laukun teline kaupan...Kiitos kuvista, hyvältähän nuo näyttää! Tais löytyä kesälomarahoille käyttöä. Kukahan mahtais tahtoa Givin takatellinkiä![]()
Kysy vaikka Heinolta kun kerran maahantuoja on. Ajetaanko siis perjantaina Tampesterin kautta...Onkhan ko telinettä saatavana kilocebarii? Ainakaan ei RM Heinon luettelosta löytynyt. Pääsis siitä hekon laskeutumis-paikasta eroon.
Mitäs siinä neljännessä kuvassa, joka ylhäältäpäin on kuvattu sanotaankaan... max. load 5kg!?!Tässäpä parit kuvat SW Motechista XX:n perässä: linkki
Niin se on muistaakseni krauserin sarjassakin topcase max paino 5 kg ja olisko sivulaukuille ollut 10 kg.Mitäs siinä neljännessä kuvassa, joka ylhäältäpäin on kuvattu sanotaankaan... max. load 5kg!?!Tässäpä parit kuvat SW Motechista XX:n perässä: linkkiSuositushan se tietty on, mutta silti. Eipä sillä, kai tänne olis joku vääntyneen tellingin kuvankin laittanut, jos niin olis käyny.![]()
![]()