• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX:ien kokoontumisajot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XX-xenon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

XX:ien kokoontumisajot.. -

• 1. Totta maar, paikalle makso mitä makso

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Voishan tuolla käydä jos ei muuta tekemistä ole

• 3. juu, ei kiitos

• 4. mikä xx..?

• Ääniä yhteensä
    0
No panique!
tounge.gif

Eli laita vaikka osoite mulle privana, niin homma hoituu. Tosin aika paljon on paitoja ilman osoitetta tilattu ja tuon sitten niitä tullessani Iisalmeen joko laukuissa, tai sitten lähetän ne etukäteen paikanpäälle.

-Harri-

Paidat saapuneet, lähentän sen kaikille jotka maksaessa ilmoittivat osoitteensa. Muutkin halukkaat saavat paitansa etukäteen, kunhan vaikka privalla ilmoitatte osoitteenne. Lähetys matkahuollon kautta ja vastaanottaja maksaa lähetyskulut.

Paidat tosi makeita, vaikka värimuutokset tulikin.

buttrock.gif

-Harri-

Paidat pakattu, toivottavasti ennätän huomenna viemään ne matkahuoltoon, kerron sitten täällä kun paidat lähtevät.
062802jumpie_prv.gif

-Harri-

No panique!  
tounge.gif

Eli laita vaikka osoite mulle privana, niin homma hoituu. Tosin aika paljon on paitoja ilman osoitetta tilattu ja tuon sitten niitä tullessani Iisalmeen joko laukuissa, tai sitten lähetän ne etukäteen paikanpäälle.

-Harri-
Josko saisit meikäläisen paidan tuotua paikanpäälle
smile_org.gif
,kun on noi tietokonetaidot aika olemattomat(joskus on tainut tulla mainittuakin asiasta),privana tuli kyllä ymmärretyksi mutta miten...
withstupid.gif

No panique!  
tounge.gif

-Harri-
smile_org.gif
,kun on noi tietokonetaidot aika olemattomat(joskus on tainut tulla mainittuakin asiasta),privana tuli kyllä ymmärretyksi mutta miten...
withstupid.gif
pistä sähköpostia xxmeeting (at) gmail.com ja toi (at) on sitten se @

Paidat lähtevät tänään iltapäivällä matkahuollon kautta niille jotka laittoivat osoitteensa tietokenttään maksun yhteydessä. Timo Valkeakoskelta, sinulla ei ollut tietokentässä puhelinnumeroa, joten kysele paitalähetystäsi paikallisesta matkahuollosta vaikkapa perjantaina.

-H-

Kävin juuri matkahuollosta paidan hakemassa,työkaverit alkaa tuossa kateudesta vihertää.Kiitos vielä paitojen järjestäneelle taholle.Kuukauden päästä sitten näkyillään kokoontumisessa.T.Jaakko.K.

No panique!  
tounge.gif

-Harri-
smile_org.gif
withstupid.gif
privaa on laitettu tai ainakin yrittin,mutta meniköhän se perille.......
sad_orig.gif

No,nyt on aika viimeistään kysellä-ONKO PÄÄkaupunkiseudulta lähdössä XX:iä Miitinkiin.......Josko saisi ajoseuraa tai jopa letkaa aikaiseksi
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

mikä xx..?
Kova himo olis vaihtaa nykyinen xx:ään mutta joku on
033102beer_1_prv.gif
mun kaikki rahat joten ehkä vuoden tai kahden päästä pääsis osallistumaan.
Joku vois järkätä 900rr kokoontumisAjot
062802jumpie_prv.gif

No panique!  
tounge.gif

-Harri-
smile_org.gif
withstupid.gif
privaa on laitettu tai ainakin yrittin,mutta meniköhän se perille.......
sad_orig.gif
Miten multa on jäänyt tää huomaamatta kokonaan, ei ole tullut privaa ja siksi varmaan.

No paitasi on tuossa laatikossa odottamassa, vieläkö lähetän vai maltatko oottaa miittinkiin asti?

withstupid.gif

-Harri-

Jaksaahan tuotaa odottaa,onhan se mukava vetäistä kuiva paita päälle kun on koko matkan aurinko paahtanut selkään!
cool.gif

No,nyt on aika viimeistään kysellä-ONKO PÄÄkaupunkiseudulta lähdössä XX:iä Miitinkiin.......Josko saisi ajoseuraa tai jopa letkaa aikaiseksi
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
niin ja kun tiedetään milloin tulette niin hypätään letkaan mukaan Juvan korvilta...
Eipä oo etelästä tulijoita muita kuin minä
sad_orig.gif
,mutta JaskaX:än kanssa jatketaan Juvalle päin Mikkelistä-tosin kellonajasta en tiedä vielä,itellä on loma päällä että omasta puolesta sopii melkein milloin vaan,mutta Jaskalla on Pe vielä duunipäivä......mutta eiköhän ajoitus ja paikka selviä ensi viikon alussa ja ei muutakuin kohti Iisalmea
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
niin ja kun tiedetään milloin tulette niin hypätään letkaan mukaan Juvan korvilta...
Eipä oo etelästä tulijoita muita kuin minä
sad_orig.gif
,mutta JaskaX:än kanssa jatketaan Juvalle päin Mikkelistä-tosin kellonajasta en tiedä vielä,itellä on loma päällä että omasta puolesta sopii melkein milloin vaan,mutta Jaskalla on Pe vielä duunipäivä......mutta eiköhän ajoitus ja paikka selviä ensi viikon alussa  ja ei muutakuin kohti Iisalmea
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Juu letkaan vaan kaikki perjantaina menijät. Itse tosiaan hyppään mukaan Mikkelistä, siinä vaiheessa mukana on jo ainakin suzuki03.

Mitä nyt katselin osallistujien sijainteja niin samaan letkaanhan voisi osallistua etelämpää ainakin winski69 Kotkasta sekä raunotapio Hollolasta.

Mikkelistä voitaisiin tosiaan jatkaa Juvalle josta mukaan tulee petsku ja siitä kenties Varkauteen koukkaamaan xx-06 matkaan. Ja Kuopiossa näyttäisi vielä olevan weni72.

Miltäs tämmöinen suunnitelma kuulostais?

Back