Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuo se siihen koljon portille, voidaan käydä sitä sit koeajamassa.Harmi. Vaihtu XX - VFR 1200:n. Nyt ei pääse kinkereille.![]()
Josko saisit meikäläisen paidan tuotua paikanpäälleNo panique!![]()
Eli laita vaikka osoite mulle privana, niin homma hoituu. Tosin aika paljon on paitoja ilman osoitetta tilattu ja tuon sitten niitä tullessani Iisalmeen joko laukuissa, tai sitten lähetän ne etukäteen paikanpäälle.
-Harri-
pistä sähköpostia xxmeeting (at) gmail.com ja toi (at) on sitten se @Josko saisit meikäläisen paidan tuotua paikanpäälleNo panique!![]()
Eli laita vaikka osoite mulle privana, niin homma hoituu. Tosin aika paljon on paitoja ilman osoitetta tilattu ja tuon sitten niitä tullessani Iisalmeen joko laukuissa, tai sitten lähetän ne etukäteen paikanpäälle.
-Harri-,kun on noi tietokonetaidot aika olemattomat(joskus on tainut tulla mainittuakin asiasta),privana tuli kyllä ymmärretyksi mutta miten...![]()
![]()
tuo se siihen koljon portille, voidaan käydä sitä sit koeajamassa.Harmi. Vaihtu XX - VFR 1200:n. Nyt ei pääse kinkereille.![]()
![]()
privaa on laitettu tai ainakin yrittin,mutta meniköhän se perille.......pistä sähköpostia xxmeeting (at) gmail.com ja toi (at) on sitten se @Josko saisit meikäläisen paidan tuotua paikanpäälleNo panique!![]()
-Harri-,kun on noi tietokonetaidot aika olemattomat(joskus on tainut tulla mainittuakin asiasta),privana tuli kyllä ymmärretyksi mutta miten...![]()
![]()
niin ja kun tiedetään milloin tulette niin hypätään letkaan mukaan Juvan korvilta...No,nyt on aika viimeistään kysellä-ONKO PÄÄkaupunkiseudulta lähdössä XX:iä Miitinkiin.......Josko saisi ajoseuraa tai jopa letkaa aikaiseksi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miten multa on jäänyt tää huomaamatta kokonaan, ei ole tullut privaa ja siksi varmaan.privaa on laitettu tai ainakin yrittin,mutta meniköhän se perille.......pistä sähköpostia xxmeeting (at) gmail.com ja toi (at) on sitten se @Josko saisit meikäläisen paidan tuotua paikanpäälleNo panique!![]()
![]()
![]()
Eipä oo etelästä tulijoita muita kuin minäniin ja kun tiedetään milloin tulette niin hypätään letkaan mukaan Juvan korvilta...No,nyt on aika viimeistään kysellä-ONKO PÄÄkaupunkiseudulta lähdössä XX:iä Miitinkiin.......Josko saisi ajoseuraa tai jopa letkaa aikaiseksi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juu letkaan vaan kaikki perjantaina menijät. Itse tosiaan hyppään mukaan Mikkelistä, siinä vaiheessa mukana on jo ainakin suzuki03.Eipä oo etelästä tulijoita muita kuin minäniin ja kun tiedetään milloin tulette niin hypätään letkaan mukaan Juvan korvilta...No,nyt on aika viimeistään kysellä-ONKO PÄÄkaupunkiseudulta lähdössä XX:iä Miitinkiin.......Josko saisi ajoseuraa tai jopa letkaa aikaiseksi![]()
![]()
![]()
![]()
,mutta JaskaX:än kanssa jatketaan Juvalle päin Mikkelistä-tosin kellonajasta en tiedä vielä,itellä on loma päällä että omasta puolesta sopii melkein milloin vaan,mutta Jaskalla on Pe vielä duunipäivä......mutta eiköhän ajoitus ja paikka selviä ensi viikon alussa ja ei muutakuin kohti Iisalmea![]()
![]()
![]()
![]()
![]()