Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hondalla tuli ajettua kaksi kesää, yhteensä noin 25tkm, Busalla ja 12R:llä olen myös ajellut muutaman kerran.Asiaan: Joku kaikkia kokeillut voisi kommentoida miten ko. laitteet sopivat isolle (190cm), vaikkakin solakallekuskille.![]()
Samaa mieltä. XX:llä ja Busalla jonkin verran ajaneena ja 12R:lläkin kunnon tyypit heittäneenä voisin sanoa, että valinta riippuu lähinnä henk. koht. mieltymyksistä.Mun mielestä on ihan sama minkä näistä valitsee, loistavia pyöriä kaikki!![]()
Älä nyt puhu vuodesta 2007 vaan 2006. Se on jo mietitty että pyörä lähtee vaihtoon 2006 kesän jälkeen. Syksyllä / talvella on ostajan markkinat. Käytettyä olen silloinkin ostamassa ellei lotossa voita. Joten sellainen 10000-12000€ max saa pyörä maksaa jos sitäkään. Kyl meinas eilen jo ruveta vähän jöpöttää kun kattelin nettimoton XX tarjontaa ja sais jo alle 9000€. Mutta ihan oikeasti ajan tän ja ens.kesän nykyisellä et tulee riittävästi kokemusta tehohirmuunMoi Ron, kun toi vaihto näyttää olevan vasta vuonna 2007, tulee mieleen, että saattaa olla uudet mallit monella merkillä, kannattaiskohan miettiä sitten kun näkee mitä kivaa on tarjolla. Jos käytettyä haet silloin, niin sekin on visainen "projekti", ohjetta ei varmaan ole kenelläkään antaa, käyt kokeilemassa kaiken mahdollisen ja sitten teet päätöksen.![]()
Sun pyörä on muuten parhaalla mahdollisella värillä ja sopisi mun nykyiseen kypäräänAinut vaihtoehto noista on XX![]()
Nimen omaan edellä mainitussa lähteessä testikuljettajien ja numerofaktojen mukaan Kwaakku on paljon ketterämpi peli kuin suitsa... Itse en kyllä ole kokeillut kumpaakaan, joten parempi uskoa luotettavampia lähteitäTuplaäksässä liian pysty ajoasento+mieto moottori![]()
Kawassa hyvin huipputehoo muttei Busamaista alavääntöö ja kankeampi mutkissa.
Kun taas Busassa kaikki nää edelliset kohdat kunnossa![]()
ÄläSun pyörä on muuten parhaalla mahdollisella värillä ja sopisi mun nykyiseen kypäräänAinut vaihtoehto noista on XX![]()
![]()
Komia onNyt mun varmaan bannataan Kawa palstalta![]()
![]()
Sama pätee joka merkkiin, pientä epätoivoa havaittavissa, eikö löydy ladakerhon kokoontumisajoihin osanottajia?Odottele vielä rauhassa...vanhoja antiikkimalleja nuo kaikki jo... kai niitä päivitetään tälle vuosituhannelle joskus...![]()
Tästä oon tasan samaa mieltä. 12r<->busa ja zzr1200<->xx on vertailuparit."Melkein liittyy aiheeseen", mutta miksi aina verrataan 12R:rää ja XX:ää, kun musta ZZR1200 ja XX on enemmän niinkuin samalla viivalla...12R painii minusta jo eri sarjassa kuin XX...
Hmm.. miten niinNo ilman muuta 12R, tehokkain, hienoin& nykyaikaisin! XX ei oo kyl ihan samassa sarjassa noiden kanssa...
jos eräältä taholta imuroitavasta videopätkästä jossa kaveri ruotsissa päästelee +300km/h hytti ylhäällä, on kyse...Suzuki talk -osastoa ainakin kannattaa seurata tarkkaan, sinne varmaan kohtapuoleen ilmaantu sitten Lauri kertomaan faktoja turbobusasta![]()