• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX, Busa tai 12R - miettii hän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainut vaihtoehto noista on XX
smile_org.gif

Olen kaikki noi vaihtoehdot nähny (tutuilta löytyy) ajanut en ole,mutta nyrkkisääntö jos haet luotettavuutta ja huoletonta pyörää osta Honda. mutta jos pyörien ominaisuudet ym,ovat tärkeämpiä niin silloin sinun on itse tehtävä omat päätöksesi,ei pyörää kannata ostaa tyyliin kun kaverillakin on/kaikki sanoo että toi on hyvä...

XX, Busa vai ZX12R. Samaa miettii hänkin. Ei oo vaihto ihan vielä ajankohtainen, mutta antaa mopojen vanheta ja hintojen laskea...

Asiaan: Joku kaikkia kokeillut voisi kommentoida miten ko. laitteet sopivat isolle (190cm), vaikkakin solakalle
tounge.gif
kuskille.

Edit: Saako jostain (ostaa) Busaan matalamman seat cowlin sen sikaruman kyttyrän tilalle?

Asiaan: Joku kaikkia kokeillut voisi kommentoida miten ko. laitteet sopivat isolle (190cm), vaikkakin solakalle
tounge.gif
kuskille.
Hondalla tuli ajettua kaksi kesää, yhteensä noin 25tkm, Busalla ja 12R:llä olen myös ajellut muutaman kerran.

Itse olen 185cm pitkä ja hyvin nämä sopivat pitkälle kuskille, eli tilaa riittää, Busassa en muuten nähnyt kunnolla mittariston yläreunaa/varoitusvaloja, tämä siis vakiopleksillä...

MP Maailma-lehden ensimmäisessä numerossa oli näiden pyörien testi...

Mun mielestä on ihan sama minkä näistä valitsee, loistavia pyöriä kaikki!  
bowdown.gif

Moi Ron, kun toi vaihto näyttää olevan vasta vuonna 2007, tulee mieleen, että saattaa olla uudet mallit monella merkillä, kannattaiskohan miettiä sitten kun näkee mitä kivaa on tarjolla. Jos käytettyä haet silloin, niin sekin on visainen "projekti", ohjetta ei varmaan ole kenelläkään antaa, käyt kokeilemassa kaiken mahdollisen ja sitten teet päätöksen.  
tounge.gif
Älä nyt puhu vuodesta 2007 vaan 2006. Se on jo mietitty että pyörä lähtee vaihtoon 2006 kesän jälkeen. Syksyllä / talvella on ostajan markkinat. Käytettyä olen silloinkin ostamassa ellei lotossa voita. Joten sellainen 10000-12000€ max saa pyörä maksaa jos sitäkään. Kyl meinas eilen jo ruveta vähän jöpöttää kun kattelin nettimoton XX tarjontaa ja sais jo alle 9000€. Mutta ihan oikeasti ajan tän ja ens.kesän nykyisellä et tulee riittävästi kokemusta tehohirmuun
tounge.gif

"Melkein liittyy aiheeseen", mutta miksi aina verrataan 12R:rää ja XX:ää, kun musta ZZR1200 ja XX on enemmän niinkuin samalla viivalla...12R painii minusta jo eri sarjassa kuin XX...

Viimeisimmän (June 2005) Performance Bikes lehden (lehtipisteestä) mukaan valinta kääntyisi ilman muuta Kwaakun puoleen...

Syyn saa lukea sieltä tai muualta... ;)

Tuplaäksässä liian pysty ajoasento+mieto moottori
sad_orig.gif

Kawassa hyvin huipputehoo muttei Busamaista alavääntöö ja kankeampi mutkissa.
Kun taas Busassa kaikki nää edelliset kohdat kunnossa
inlove.gif
Nimen omaan edellä mainitussa lähteessä testikuljettajien ja numerofaktojen mukaan Kwaakku on paljon ketterämpi peli kuin suitsa... Itse en kyllä ole kokeillut kumpaakaan, joten parempi uskoa luotettavampia lähteitä
wink.gif

"Melkein liittyy aiheeseen", mutta miksi aina verrataan 12R:rää ja XX:ää, kun musta ZZR1200 ja XX on enemmän niinkuin samalla viivalla...12R painii minusta jo eri sarjassa kuin XX...
Tästä oon tasan samaa mieltä. 12r<->busa ja zzr1200<->xx on vertailuparit.

Ite tykkään kanssa 12r:n miehekkään kokoisesta single-vaimentajasta, vähä niinkuin (vielä) sporttisimmissa pikkuveljissään  
tounge.gif

Keväämmällä noita (ja yhtä italianihmettä) koeajelin ja ostin sitten XX:n. Hyviä kaikki, mutta XX ja kroppani (185cm, 70kg) sopivat välittömästä yhteen. XX:n koeteltu tekniikka ja tunnettu luotettavuus olivat myös tärkeitä valintakriteerejä, pyörä kun on ensisijaisesti matkakäytössä.

2500 km on nyt takana eikä ole tarvinnut katua. Ensi viikolla sitten kokeillaan, miten tuo toimii autobahnilla...

Suzuki talk -osastoa ainakin kannattaa seurata tarkkaan, sinne varmaan kohtapuoleen ilmaantu sitten Lauri kertomaan faktoja turbobusasta
biggrin.gif
jos eräältä taholta imuroitavasta videopätkästä jossa kaveri ruotsissa päästelee +300km/h hytti ylhäällä, on kyse...
on siinä pärrässä varmaan piteleminen.

ois se kokemus kuitenkin !
sport05.gif
sport05.gif
buttrock.gif

Back