• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XJ 600 S renkaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puksuttaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Alkaa Divarin renkaat olla vaihto kunnossa. Jotian vähän täsmällsiempää ajettavuutta kaipaisin. Nämä silakiven BT-45 on Brittien Divarisivuilla parhaaksi todettu mutta mutta...
Onkos kukaan kokeillut Pirellin tai Misukan rinkuloita pikkudivarin alla ?

Taitaa olla sellainen ns. ensipyörä jota pidetään enintää yksien kumien ajan joten kokemusta eri rinkuloiden eroista ei sitten taida kellään olla
sad_orig.gif

Mulla oli entisessä divarissani joku Dunlopin eturengas ja oli kyllä sadekelillä vaarallisen liukas. En todellakaan suosittele.

Omassa Divarissa ensiasennusrenkaina oli Michelinin Macadamit, oli ihan toimivat, nyt Continentalin etunen ja BT-45 takana, toimiva setti.

muutaman divarin jo omistaneena voinen kertoo tähän et ennen mulla oli aina noita bt:n nakkeja..mut nyt eessä alla on ollu metzelerin sport touring z4:nen.. on se vaan huomattavasti parempi ollu..pitää ku ihmisen mieli tiessä ja kestävyydeltään ollu jopa hiukka pidempi ikänen..en meinaan ole bt:llä päässy koskaan yli 18 tuhatta ja nyt tolla ajettu 22 tuhatta..joskin..nyt se on vainaa jo- hintaa oli pikkusen enempi listahinnan mukaan sillo ku ostin..
sit takana ollu ny misukan olisko ollu semmonen ku sport demon..no jaa..arvosana..eli ei ollu kovin häävi..vaihtoon menee sekin kohta.. olikohan tästä ny mitään hyötyä
tounge.gif

Hätäpäissäni tilastin Metzelerin LaserTec tassut. Ainakin lupailevat kovasti kaikkea hyvää.
Olen jostain ymmärtänyt, ettei erimallisarjan tassut edässä ja takana välttämättä olisi hyvä ratkaisu.

Noi voihan ... Tulikohan tilattua turhaan uudet rinkulat. Näytti urat kovin matalilta. Mittasin vasta kun olin ottanut pyörät alta pois. Edessä 4.5mm ja takana 2mm.
Perskule noihan on ihan pykälien mukaiset. Eikös se ole laitonta vaihtaa tuossa kunnossa olevat uusiin
tounge.gif

Nyt on alla takana pirellin Sport Demon ja edessä Diablo. Tuntuu aika helvetin hyviltä edellisten renkaiden jälkeen. Takapyörää en oo vielä mutkasta kiihdytettäessä saanut tyhjää vetämään, mitä entinen misukan macatami teki koko ajan joskus jopa valoista lähdettäessä. Ja tuntuu Diablossa pitoa olevan
033102bebe_1_prv.gif

Back