• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XI / PK-torstaiajot 8.7.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisko Espoosta lähdössä muita tonne Vantaalle päin? Vois mennä kimpassa tollaselle extreme matkalle.

Olisko Espoosta lähdössä muita tonne Vantaalle päin? Vois mennä kimpassa tollaselle extreme matkalle.
Täältä periferiasta on lähdössä ainakin yksi pyörä kohti kaukoitää, koukaten tosin Granin kautta.

Lapsenlikka järjestyi, joten triona tullaan lähtöpaikalle.

Ja jos matkan aikana oikein keskitytte maaseudun hiljaisuudessa kuuntelemaan voitte kuulla, kun kalvo sanoo "poks" - ja jälleen on yksi pk-neitsyys mennyt eikä paluuta aiempaan enää ole  
biggrin.gif
Ja itse itseäni lainaten, lapsenlikka tekikin oharin, joten vaimo jää kotiin
pftroest.gif
ja tullaan tyttöystävän kanssa kaksistaan.

Täältä periferiasta on lähdössä ainakin yksi pyörä kohti kaukoitää, koukaten tosin Granin kautta.

Ja jos matkan aikana oikein keskitytte maaseudun hiljaisuudessa kuuntelemaan voitte kuulla, kun kalvo sanoo "poks" - ja jälleen on yksi pk-neitsyys mennyt eikä paluuta aiempaan enää ole  
biggrin.gif
pftroest.gif
Harmi, ylläri jäi sitten vilelä takataskuun
cool.gif

Onko aikataulu kuten sovittiin, noin 16.00 Granissa?

biggrin.gif
pftroest.gif
Haa, äijä teki itse oharin ja hyllytti vaimon, koska ei haluu paljastaa että tämän nimi on KeijoLoman, MÄ ARVASIN  
biggrin.gif

EI MITÄÄN ESTEITÄ ETTEIKÖ AJETTAISI ELI SÄÄ SUOSII JA NYT KYSYNKIN ETTÄ:

"how low can YOU go?"

biggrin.gif
062802moto_prv.gif
buttrock.gif

Kauheen low ei pysty enää vetää, takanakki rupee luistaa jo normi ajelussa  
smile_org.gif

Tosin aamulla huomasin että siellä oli vaan 1bar painetta, lisäsin hieman

prkl. Tekee tiukkaa, pelkäänpä etten ehdi. Onko tietoa ekasta stopista??

Joskaan ei nyt ihan Esposta, mutta jos tuohon Kehä I varrelle akselilla Otaniemi-Leppävaara keksit jonkun kokoontumismispaikan ja -ajan tälle kaukoidän retkikunnalle, niin voisin olla mukana.
Monelta oot menossa? Riittääkö 16.30 Leppävaara Kehä 1 Turuntien sillalla bussi pysäkillä.

Back