Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskaan ei nyt ihan Esposta, mutta jos tuohon Kehä I varrelle akselilla Otaniemi-Leppävaara keksit jonkun kokoontumismispaikan ja -ajan tälle kaukoidän retkikunnalle, niin voisin olla mukana.Olisko Espoosta lähdössä muita tonne Vantaalle päin? Vois mennä kimpassa tollaselle extreme matkalle.
Täältä periferiasta on lähdössä ainakin yksi pyörä kohti kaukoitää, koukaten tosin Granin kautta.Olisko Espoosta lähdössä muita tonne Vantaalle päin? Vois mennä kimpassa tollaselle extreme matkalle.
Ja itse itseäni lainaten, lapsenlikka tekikin oharin, joten vaimo jää kotiinLapsenlikka järjestyi, joten triona tullaan lähtöpaikalle.
Ja jos matkan aikana oikein keskitytte maaseudun hiljaisuudessa kuuntelemaan voitte kuulla, kun kalvo sanoo "poks" - ja jälleen on yksi pk-neitsyys mennyt eikä paluuta aiempaan enää ole![]()
No HÖH! Moisin niiiiin mielelläni tutustunut sun vaimoon ja keskustellut vaikka ketun nenistäJa itse itseäni lainaten, lapsenlikka tekikin oharin, joten vaimo jää kotiinja tullaan tyttöystävän kanssa kaksistaan.![]()
Harmi, ylläri jäi sitten vilelä takataskuunTäältä periferiasta on lähdössä ainakin yksi pyörä kohti kaukoitää, koukaten tosin Granin kautta.Olisko Espoosta lähdössä muita tonne Vantaalle päin? Vois mennä kimpassa tollaselle extreme matkalle.
Ja itse itseäni lainaten, lapsenlikka tekikin oharin, joten vaimo jää kotiinLapsenlikka järjestyi, joten triona tullaan lähtöpaikalle.
Ja jos matkan aikana oikein keskitytte maaseudun hiljaisuudessa kuuntelemaan voitte kuulla, kun kalvo sanoo "poks" - ja jälleen on yksi pk-neitsyys mennyt eikä paluuta aiempaan enää ole
ja tullaan tyttöystävän kanssa kaksistaan.![]()
Hyvää kannattaa odottaaNo HÖH! Moisin niiiiin mielelläni tutustunut sun vaimoon ja keskustellut vaikka ketun nenistäJa itse itseäni lainaten, lapsenlikka tekikin oharin, joten vaimo jää kotiinja tullaan tyttöystävän kanssa kaksistaan.![]()
![]()
Haa, äijä teki itse oharin ja hyllytti vaimon, koska ei haluu paljastaa että tämän nimi on KeijoLoman, MÄ ARVASINTäältä periferiasta on lähdössä ainakin yksi pyörä kohti kaukoitää, koukaten tosin Granin kautta.Olisko Espoosta lähdössä muita tonne Vantaalle päin? Vois mennä kimpassa tollaselle extreme matkalle.
Ja jos matkan aikana oikein keskitytte maaseudun hiljaisuudessa kuuntelemaan voitte kuulla, kun kalvo sanoo "poks" - ja jälleen on yksi pk-neitsyys mennyt eikä paluuta aiempaan enää ole
ja tullaan tyttöystävän kanssa kaksistaan.![]()
About. Laitan infoa, kun lähden tulemaan.Onko aikataulu kuten sovittiin, noin 16.00 Granissa?
You're the Man. Ei jää mikään huomaamattaHaa, äijä teki itse oharin ja hyllytti vaimon, koska ei haluu paljastaa että nimi on KeijoLoman, MÄ ARVASIN![]()
Sisustusvinkkejä & kukka-asetelmia?"how low can YOU go?"
Joo, mä voisin ottaa, ja Tonni kans. Saako yksityistunteja?Sisustusvinkkejä & kukka-asetelmia?"how low can YOU go?"![]()
Tottakai saa! Voidaan askarrella teille molemmille kivat kukkaseppeleet aakkosasemalla ennen lähtöä. Voitte sitten ajella ne päässä koko lenkinJoo, mä voisin ottaa, ja Tonni kans. Saako yksityistunteja?Sisustusvinkkejä & kukka-asetelmia?"how low can YOU go?"![]()
Monelta oot menossa? Riittääkö 16.30 Leppävaara Kehä 1 Turuntien sillalla bussi pysäkillä.Joskaan ei nyt ihan Esposta, mutta jos tuohon Kehä I varrelle akselilla Otaniemi-Leppävaara keksit jonkun kokoontumismispaikan ja -ajan tälle kaukoidän retkikunnalle, niin voisin olla mukana.Olisko Espoosta lähdössä muita tonne Vantaalle päin? Vois mennä kimpassa tollaselle extreme matkalle.