Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liian hätäinen olin, tänään tuli siis paketti kotiovelle.1.12 tein minäkin tilauksen, mutta eipä oo vielä kuulunut tai näkynyt. Hyödyttömän seurantanumeron kylläkin lähettivät. Onneks ei oo kun yksi suodatin tulossa, niin ei jänskätä niin paljoa mahdollinen konkurssi.26.11. suoritin maksun, mutta ei ole pakettia näkynyt. No kunhan kevääksi tulee...
Tuossahan tuo aika on 26.11 maksettu, 15.12 tuli paketti....tänään tuli siis paketti kotiovelle.26.11. suoritin maksun, mutta ei ole pakettia näkynyt...
Paketti lähti 1.12 ja 16.12. noudossa postissa. Paketissa peili ja katevilkkua alle 45e tullausrajan.Pistin tilauksen menemään 3 viikkoa takaperin, 27. marraskuuta o tullu postia et on postitettu jenkeistä. Eikä vieläkään kuulu.. Miten kaua teil o menny että paketti on saapunut suomeen?
Joo saapa nähdä.....Joulu-ale, mielenkiintoista nähdä, kuinka kauan jatkuu tämä -40% juttu...
Christmas Special Sales - 40% OFF on all items listed in website.
Promo Code: XMAS40
(apply code at checkout. Sales end on Dec 26, 2009 11:59pm PST)
Mulla on ihan sama..tuolla sivuilla väittää että käy minun pyörääni, mutta totuus on toinen. Ei mene mitenkään, jollei tee jotain adapteria väliin.ps. Myydään kahvanpäät jotka EI sovi R6 2004:n vaikka Parts Finderi niin väittääkin..
Öö? Niin mikä toimii?Näyttää olevan ukomaanterminaalissa oma paketti. D2Moto lähetystunnus näköjään toimiikin.
Ja postiin tuli 22.12. Nopeasti tuli vastauksia d2moton päästä kun sähköpostia lähetti.Pistin tilauksen menemään 3 viikkoa takaperin, 27. marraskuuta o tullu postia et on postitettu jenkeistä. Eikä vieläkään kuulu.. Miten kaua teil o menny että paketti on saapunut suomeen?
Itseäni lainaten...tänään hain paketin postista. Aikansa se otti, mutta tuli kumminkin. "Gift" oli laitettu rastiksi ja 10 taalaa arvoksi. Eli OK mesta, jos ei kovin kiire ole tilauksella.1.12 tein minäkin tilauksen, mutta eipä oo vielä kuulunut tai näkynyt. Hyödyttömän seurantanumeron kylläkin lähettivät. Onneks ei oo kun yksi suodatin tulossa, niin ei jänskätä niin paljoa mahdollinen konkurssi.
Ja 23.12 sanoi postilaatikko, että tumps.Tilasimpa minäkin sitten nuo ledivalopultit. Jokohan siellä ihmetellään, että mikä ihme noita finskejä vaivaa.