Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo-o, ei ois näköjään pitäny kertoo sulle tota mestaaKeravan Honkkarissa OLI 2 purkkia hyllyssä. Ei oo enää. Nyt ne on mun tallissa![]()
Noooooh, elä ikkasta, asut nii lähel et saat tulla hakeen pullon JOS osallistut pihatalkoisiin ja/tai jätekuorman kasaamiseen ens viikollaJoo-o, ei ois näköjään pitäny kertoo sulle tota mestaaKeravan Honkkarissa OLI 2 purkkia hyllyssä. Ei oo enää. Nyt ne on mun tallissa
Nyt pitää alkaa ite käyttämään wd-40:stä![]()
![]()
itsekkin pyöritellyt purkkia kourassa, vielä on jäänyt hyllyyn.Venynyt löysiksi ja jäykän tuntuiseksi.
En osaa antaa mitään tutkittua faktaa,mutta yllättävä ja nopea ketjujenitsekkin pyöritellyt purkkia kourassa, vielä on jäänyt hyllyyn.Venynyt löysiksi ja jäykän tuntuiseksi.
mutta tarkenna toki hieman diagnoosiasi tökötistä kun tuntuu että havaintosi ovat ristiriidassa...
br, nn
Eikös tuolla periaatteella kannata jättää voitelematta kokonaan, ei varmasti sotke ja ketjujahan saa aina uusia...Itekin tilasin tuota wurthia. Alkutuntumana puhdas ketju ja puhdas takavanne ilman kummosempia mekkaloita -> jää käyttöön, ketjuja saa uusia mutta sotkuinen takapää ärsyttää.
Kyllä ne pystyy wurthin liikkeissä myymään sulle kortilla tavaraa, mut ei käteisellä. Itse olen muutaman kerran hakenut omalla kortilla.Wurthin huono puoli on ettei ole muuta kuin tili asiakasmyyntiä. Käteisellä tai kortilla ei voi ostaa.Ei löydy.Wurth on kai ainoa liike,josta tuota saa melkoLöytyykö tota tököttiä joka hemmetin marketista? Vois meinaa ketjut pesasta ja jos toi kerran ei sotke ja toimii niin kiinnostas pirusti kokeilla.
epäedulliseen hintaan.
Tarjouksena myi mulle 15€:lla.
Oliko tuo 15€ + alv? (18,30€)
Testi olisi kyllä mukavaa luettavaa.. Ja myös eri käyttötarkoituksessa. Vois kuvitelal että hiekkavehkeissä kuivavoitelu olisi eriutyisen hyvä homma, ettei hiekkaa tartu öljtyisiin ketjuihin. Sitten vielä vertailu ketjuihin joita ei ole voideltu ollenkaan...Olisi kiva nähdä kattava testi näistä ketjuvoitelutököteistä. Missä testattaisiin myös voiteluominaisuuksia. Voi löytyykö jo tehtyä testiä?
Jotenkin ei käy järkeen että KUIVAvoitelu voitelisi hyvin. Muutenhan noita voisi käyttää hätävarana delvacien tilalla koneessakin
Hondan (PC25) manuskassa luki että käytä toisioketjun voiteluun vain vaihteistoöljyä