• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

WR450f piikin jälkeen, mielipiteitä/kokemuksia!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Khällle
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen miettinyt WR450f:ää piikin jälkeiseksi pyöräksi. Ja kiinnostaisi kuulla mielipiteitä pyörästä, tyyppivikaa, huollot tms. perusjuttua.  
smile_org.gif

Hakusessa olis vähän vanhempi, eli jotain '05 vanhempaa.

Kiitos kaunis!  
biggrin.gif

No huh, melko rajunlaisen hyppäyksen meinaat tehdä. 450:ssä noin kolmekertaa niinpaljon tehoa kuin piikissä. Kattele mieluummin joku puolikas nelari, nekin ravistelee jo kummasti. Mutta jos katu käyttöön meinaat ni 450f riittää just ja just kaupunkiin. Tämä ei sitten ole mikään absoluuttinen totuus.
smile_org.gif

Kevarina on nyt toiminu täystehonen '93 NSR ja ens kesäksi vielä piristystä, että en tiiä siitä "isosta" hyppäyksestä..
tounge.gif
Mutta kyllähän siinä potkua on, ja olen sitä tyyppiä et totuttelen hiljakseen uusiin mopoihin.
Mutta jos joku viittii kertoa lisää pyörästä?
062802moto_prv.gif

Kaverilla on tuollainen ja itsellä on 450YZF eli käytänössä sama pyörän krossiversio. Ei tuo WR ole asfaltille tehty, eli jos meinaat metsää, polkuja, sorateitä yms. ajaa niin sitten se on ok.
On siis kisaenduro. Kone käytänössä sama kuin krossiversion YZF450:ssä, vaihdeloota taitaa olla erilainen. Huoltovälit lyhyet (öljyt alle 5h, venat joku 20-30h), samoin koneremonttia saa tehdä paljon useammin kuin katupyörissä.

Minä olinki lukenut, että se olis kisakoneella. Siis eihän venoja tarvi säätää noin usein vai selviääkö väljysten katsomisella/kiristämisellä?
lookaround_orig.gif

Onko pyörässä sitte jtn erityisen herkkää, esim. nokkaketju?
Ja kiitokset zpetelle!
062802jumpie_prv.gif

Back