• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Wanhaa kunnon merkkisotaa kaivataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minun makuun oma ex-K8 Suzuki ei vaan ollut niin terävä kääntymään kuin muutama muu kilpailija.
Rata- ajossa nuo erot ilmeisesti näkyvät/tuntuvat (ja lienet huomannut) oikeinkin hyvin?
Kawaa tai bemaria ei ole ollut itsellä mahdollisuutta testata radalla. Gixxeriä ja rykköstä on saanut ajaa vuoronperään.

Tuntuuko ettei pyörien ajettavuudessa olisi eroja ennen kuin mennään radalla sen minkä kuskista löytyy vauhtia?
biggrin.gif

Joo-o... Jos valittavana on Jessica Alba ja Angelina Jolie, niin onhan se kinkkinen tilanne. Kokemuksia ei kummastakaan, enkä uskaltais alle ottaa, kun lähtis käsistä  
biggrin.gif
Liian helppo. Luonnollisesti valitsisin ensimmäisen. Normaalipainoinen, alle kolmekymppinen, eikä huuletkaan näytä turvoksiin hakatuilta.  
tounge.gif
Tolla ekalla on herpes ja ah kun ne tokan huulet on vaan niin täydelliset.  
tounge.gif

Ei suzuki huono ole ajaa, saati hidas. Pirun vakaa ja kadulle varsinkin aivan ehdoton kampe. Siltikin itsellä tulee kunnolla kantatessa suzukin sarvissa sellainen  "keula edellä sukeltava traktori" fiilis kun hyppää välissä esim. 10R puikkoihin.
Moinen fiilis välittyi itselle ihan vakio alustaisestakin -08 10R kawasta, jopa vaikka suzukissa oli säädetty kuskille painaumat kohdilleen ja WP:n takapamppu... Sama homma myös suzukia saman ikäiseen rykköseen verrattaessa.

Tietysti nuo on vaan tuollaisia omia fiiliksiä, mutta kuitenkin... Minun makuun oma ex-K8 Suzuki ei vaan ollut niin terävä kääntymään kuin muutama muu kilpailija. Moottori olikin sitten parasta. Ja on sitä mun makuun vielä tänäkin päivänä.
K9:siin on korjattu nää ajettavuusongelmat. Vertailupohjaa löytyy kun on tullut vuorotellen tahkottua k7 ja k9:sillä rataa viime kesän aikana. K9 on kuin kuussatku verrattuna k7:aan.
k7 vielä mankkuvanteet ja öhlärin alusta kun taas k9 on vakio. Silti ysi on paljon vakaampi ja ketterämpi mutkissa.

Sit ku laittaa noihin ite TC:n, sifterin ja tiedonkeruun, niin en tiijä oisko se bemu ollu sen rahan väärti mitä siihen ois pitäny kiinni laittaa. Halvempi tuo kikseri on paalata sinne kemoran kaiteeseen
tounge.gif
ja varaosia yleensä löytyy varikoltakin.

Jos rahaa ois ku roskaa niin tallissa ois ainaki 4 eri merkkistä pyörää, mut kun yhellä pitää mennä, niin järki päässä pitää vähän miettiä. Nimimerkillä yhen ducatin paalannu ja pikkasen meni aikaa ja rahaa varaosiin.

Pakko kyllä sanoo, että ihan kiinnostaa mitä Suzuki seuraavaksi tuo markkinoille, on noi vaatimukset kuluttajilta aikas korkeella. Saa nähä tuleeko sellanen tuon k7 tilalle isännälle sitten. Sen verran näköjään merkkiuskollisia ollaan, että ootellaan nyt ennen vaihtoaikeita että mitä sieltä tulee
wink.gif

Mitä hittoa sie meet vaihtaan huonon pyörän toiseen huonoon? Eikö sen ois voinu kerralla ostaa kunnollisen pyörän... KTM.

Minun makuun oma ex-K8 Suzuki ei vaan ollut niin terävä kääntymään kuin muutama muu kilpailija.
Rata- ajossa nuo erot ilmeisesti näkyvät/tuntuvat (ja lienet huomannut) oikeinkin hyvin?
Kawaa tai bemaria ei ole ollut itsellä mahdollisuutta testata radalla. Gixxeriä ja rykköstä on saanut ajaa vuoronperään.
Hienoa että (myös) ratailusta on sinulla kokemusta. Olethan aiemmin julistanut ratailun olevan homojen hommaa.

Höh, täällä on törröhuulisia näyttelijättäriä, sukisukeja ja kotareita, missä kawamiehet ja pemaristit.
biggrin.gif
biggrin.gif

Hienoa että (myös) ratailusta on sinulla kokemusta. Olethan aiemmin julistanut ratailun olevan homojen hommaa.
Vain hondalla ajaessa. Kannattaa olla tarkkana.
thumbs-up.gif

Homosohvia kaikki tyynni nuo kyykyt, merkistä riippumatta.

Höh, täällä on törröhuulisia näyttelijättäriä, sukisukeja ja kotareita, missä kawamiehet ja pemaristit.
biggrin.gif
biggrin.gif
Mulla on Kawasaki ja Jarska, Usko jo, hyvän vaihdon teet/teit, vaihdoit erittäin hyvästä vielä parempaan, kai...!?
biggrin.gif
ps. sori, oli pakko...
tounge.gif
Älä Simppa edes leikilläs pelottele, muutenki perhosia vatsassa.
biggrin.gif

Nojoo, ei tässä mitään hätää ole, eräskin yö näin unta et muka heräsin, näin vieressäni epämääräisen möykyn peiton alla, nostin varovasti reunaa ja siellä se vihreä kymppi pötkötti kyljellään vieressä, hyvä merkki..kai..?

tounge.gif

RR:llä ruuvasin sen 20000km viime kesänä, upea peli ja nyt kysynkin, mitä menetän kun mopo vaihtuu, mitä kenties tulee tilalle, olenko eksyksissä, harhautunut.....

Voisin lopuksi kysyä vaikka onko mitään järkeä, ei sillä että kauppa peruuntuis vaan siksi että haluan rehellistä vanhan ajan merkkisotaa, kiitos.
033102beer_1_prv.gif
Ihan uteliaana kysyn, montako kuukautta tohon 20 000km:iin meni? Mä ajoin koko kauden, kävin Italiassakin eikä tullut kuin 10 000km. Sulla tais olla alkukaudella KS, onpa hurjat kilsat vuodessa.

Muuten arvaisin että saat hieman eri luonteisen mopon, hyviä molemmat. Mitäs järkeä tässä nyt muutenkaan olisi, ihan hauskaa kuitenkin.

Ihan uteliaana kysyn, montako kuukautta tohon 20 000km:iin meni? Mä ajoin koko kauden, kävin Italiassakin eikä tullut kuin 10 000km. Sulla tais olla alkukaudella KS, onpa hurjat kilsat vuodessa.

Muuten arvaisin että saat hieman eri luonteisen mopon, hyviä molemmat. Mitäs järkeä tässä nyt muutenkaan olisi, ihan hauskaa kuitenkin.
Jep, huhtikuussa oli vielä K13S, tais olla ihan toukokuun alkua kun ajelin räntäsateessa RR:llä kotiin vaihtoreissulta.

Siitä sitten lokakuun alkupäiviin ja 20tkm kasassa.
sport05.gif

Back