• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vuoden eka baari-meeting 9.2.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rodeo Areena lisätty TomTom MapSharen avulla kartalle...
Niille, joilla toiminto on...

Kun sattuu töitäkin olemaan tuona päivänä ja neljän nurkka pääsen lähtemään porvoosta kotiinpäin, niin saattaa olla et en ehdi kuudeksi vielä aloittelemaan.. (no siis en ehdi)
Kimppataksi kuulostaa kans hyvältä, ja jos muut on jo ajoissa paikalla, niin sitten ihan omalla txilla voin köröillä
wink.gif

Minulla viime viikonloppu menikin lepäillessä, niin nyt hienoa päästä juhlimaan
062802jumpie_prv.gif

Lepuskin lähistöltä mahdollisesti n. 3 henkeä pääsee kyydillä juhlapaikalle, mikäli saan huijattua mutsin lähtemään ajelulle...

Mullakin painaa reissuaikataulut, oon himassa vasta joskus 17 aikaan joten mennee lähemmäs 20 ennenkuin myrtsissä. Joten jos jollakulla samansuuntaista aikataulua niin yhytetään yhteen ja kimppataxia.

Privaa saa laittaa...
smile_org.gif

Moneltakos sen kuljetuksen tarttis olla siellä Myrtsissä? Klo 1800?
Mun laskujen mukaan kyyti tarvii kaikki 3 siihen aikaan - että joku pikku-fiiatti riittänee loistavasti..
vaiko myöhempi parempi?
biggrin.gif

ei teistä ota taas mitään selvää
tounge.gif

Mun laskujen mukaan kyyti tarvii kaikki 3 siihen aikaan - että joku pikku-fiiatti riittänee loistavasti..
vaiko myöhempi parempi?  
biggrin.gif

tounge.gif
No mä tarviin vähintään yhden pikku-fiiatin... muut mahtuu katolle. Olisko klo 18 hyvä... kaikki ajat sopii.

vaiko myöhempi parempi?
biggrin.gif

tounge.gif
No mä tarviin vähintään yhden pikku-fiiatin... muut mahtuu katolle. Olisko klo 18 hyvä... kaikki ajat sopii.
Selkeetä
smile_org.gif

Eli kuljetus myrtsi - bileet klo 18.00.

Mä kun tuskin tiedän missä se myrtsi ees on, saatika sen asemasta mitään (ylläri
biggrin.gif
) mutta olettaisin että siellä on joku parkkipaikka.
Kokoontukaa kyydin tarvitsijat Petri12rän juurelle - sen maamerkin löytää kaikki - myös noutaja
biggrin.gif

mä sain oikein ahaa elämyksen tänään, aamu neljältä, että voisin teille vaikka leipasta kakun kaiken kunniaksi - sitten mä muistinkin ettenhän mä osaakkaan leipoa
lookaround_orig.gif

no ei kai se haittaa - huomiseen
buttrock.gif

Mä kun tuskin tiedän missä se myrtsi ees on, saatika sen asemasta mitään (ylläri
biggrin.gif
Kokoontukaa kyydin tarvitsijat Petri12rän juurelle - sen maamerkin löytää kaikki - myös noutaja
biggrin.gif

mä sain oikein ahaa elämyksen tänään, aamu neljältä, että voisin teille vaikka leipasta kakun kaiken kunniaksi - sitten mä muistinkin ettenhän mä osaakkaan leipoa
lookaround_orig.gif

buttrock.gif
Hei... nythän on niin et yks turkulainen on tulossa meille... ja sitä kautta sinne paikanpäälle... joten saattapa olla ettei ehitäkään ihan klo 18...

biggrin.gif
biggrin.gif

lookaround_orig.gif

buttrock.gif
Hei... nythän on niin et yks turkulainen on tulossa meille... ja sitä kautta sinne paikanpäälle... joten saattapa olla ettei ehitäkään ihan klo 18...
hei köyhät ajaa taksilla
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

Rodeo ei varmaan tykkää hyvää, jos ottaa omat eväät mukaan
tounge.gif

Back