G
Guest
Guest
Rodeo Areena lisätty TomTom MapSharen avulla kartalle...
Niille, joilla toiminto on...
Niille, joilla toiminto on...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 paikkaa varattuLepuskin lähistöltä mahdollisesti n. 3 henkeä pääsee kyydillä juhlapaikalle, mikäli saan huijattua mutsin lähtemään ajelulle...
Miten mä arvasin, että loppuviikosta on jo ihan ääni kellossa.2 paikkaa varattu![]()
no kun tota, mulla on vp toi lauantaiMiten mä arvasin, että loppuviikosta on jo ihan ääni kellossa.2 paikkaa varattu![]()
![]()
No mä tarviin vähintään yhden pikku-fiiatin... muut mahtuu katolle. Olisko klo 18 hyvä... kaikki ajat sopii.Moneltakos sen kuljetuksen tarttis olla siellä Myrtsissä? Klo 1800?
Mun laskujen mukaan kyyti tarvii kaikki 3 siihen aikaan - että joku pikku-fiiatti riittänee loistavasti..
vaiko myöhempi parempi?![]()
ei teistä ota taas mitään selvää![]()
Pääsee varmasti bussillakin. kuten junallakin josta on asemalta kuljetus perille.Öööh, voispa tullakkin pääseeks sinne bussilla, kun ei tuota korttia ole![]()
![]()
SelkeetäNo mä tarviin vähintään yhden pikku-fiiatin... muut mahtuu katolle. Olisko klo 18 hyvä... kaikki ajat sopii.Moneltakos sen kuljetuksen tarttis olla siellä Myrtsissä? Klo 1800?
Mun laskujen mukaan kyyti tarvii kaikki 3 siihen aikaan - että joku pikku-fiiatti riittänee loistavasti..
vaiko myöhempi parempi?![]()
ei teistä ota taas mitään selvää![]()
Stadista tulee ainakin 360 ja 362 ihan viereen. Myrtsistäkin useita busseja kulkee siihen suuntaan...Öööh, voispa tullakkin pääseeks sinne bussilla, kun ei tuota korttia ole![]()
![]()
Joo, sori. Joutuu peruu.Arvaa.... Varmasti mukana, ei voi poiskaan jäädä.![]()
![]()
Pitäisköhän taas ottaa vaikka joku majoitus-hotla, halvempaa kuin taksit. Ei se Turkulainenkaan kuitenkaan mihkään kotio yöllä lähde.![]()
Hei... nythän on niin et yks turkulainen on tulossa meille... ja sitä kautta sinne paikanpäälle... joten saattapa olla ettei ehitäkään ihan klo 18...Eli kuljetus myrtsi - bileet klo 18.00.
Mä kun tuskin tiedän missä se myrtsi ees on, saatika sen asemasta mitään (ylläri) mutta olettaisin että siellä on joku parkkipaikka.![]()
Kokoontukaa kyydin tarvitsijat Petri12rän juurelle - sen maamerkin löytää kaikki - myös noutaja![]()
mä sain oikein ahaa elämyksen tänään, aamu neljältä, että voisin teille vaikka leipasta kakun kaiken kunniaksi - sitten mä muistinkin ettenhän mä osaakkaan leipoa![]()
no ei kai se haittaa - huomiseen![]()
hei köyhät ajaa taksillaHei... nythän on niin et yks turkulainen on tulossa meille... ja sitä kautta sinne paikanpäälle... joten saattapa olla ettei ehitäkään ihan klo 18...Eli kuljetus myrtsi - bileet klo 18.00.
Mä kun tuskin tiedän missä se myrtsi ees on, saatika sen asemasta mitään (ylläri) mutta olettaisin että siellä on joku parkkipaikka.![]()
Kokoontukaa kyydin tarvitsijat Petri12rän juurelle - sen maamerkin löytää kaikki - myös noutaja![]()
mä sain oikein ahaa elämyksen tänään, aamu neljältä, että voisin teille vaikka leipasta kakun kaiken kunniaksi - sitten mä muistinkin ettenhän mä osaakkaan leipoa![]()
no ei kai se haittaa - huomiseen![]()
Juu, me voidaan ajella taksillla, mut jos joku odottelee ja etsii meikäläistä, niin voipi olla että tulee drinksiä ikävä siellä.hei köyhät ajaa taksilla![]()
![]()