Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin 03:sen tankin vanhemman malliseen. Käy hyvin kun on vaan 03:sen letkut ja alipainehana. 03:sen hana on kiinni kierteellä ja aiemmin kahdella ruuvilla.Muut osat käy heittämällä, ainoastaan bensavalo syttyy kolme litraa aikaisemmin.Aivan just..On alipaineella. Kaveri vaihto uudemman tankin ysiseiskaan ja sanoo että hanojen kiinnitys oli erilainen.Eikös molemmissa ole alipaineella??Bensahana tarvis kans muistaakseni vaihtaa.eli juuri niin et bensaanturin jos vaihtaisi pienestä isompaan / vanhasta uuteen niin onnistuis vaihto?
Mitäs eroa niissä on?
On se kumma kun pitää tehdä kaikki osat niin erilaiseksi, ettei voi käyttää samaa...
Oon muuten tehny tuommosen sivun tuonne Facebookkiin. Jos joku käyttää niin liittykääpä.
Honda VTR 1000F
Mä sanoisin tuon perusteella että vaan käy laihalla siinä kohtaa, joko ihan säädöistään tai sitten ilmavuoto. Ensimmäiseen oikea lääke varmaan olisi neulojen nosto mutta ihan ilmaruuvien avaustakin puoli kierrosta kerrallaan voi koettaa. Itse säätelen niitä hiukan kelien mukaan, kesäkuumalla laihemmalle eli kiinni päin.Onko vika vai ominaisuus? Pyörässäni suutinsarja ja avarammat putket. Pyörä toimii muuten hyvin, mutta kierrosten ollessa n.3500 paukahtaa kaasuttimissa/ilmansuodatinkotelossa silloin tällöin. Onko siis kierrokset liian pienet ja kun bensaa tulee enemmän niin tulee takaisku kaasuttimiin?![]()
Samaa ajattelin. Olen ajanut vaan kylmällä ilmalla N.3 astetta. Täytyy säätää sitten jos vielä lämpimällä ilmalla paukahtelee.Mä sanoisin tuon perusteella että vaan käy laihalla siinä kohtaa, joko ihan säädöistään tai sitten ilmavuoto. Ensimmäiseen oikea lääke varmaan olisi neulojen nosto mutta ihan ilmaruuvien avaustakin puoli kierrosta kerrallaan voi koettaa. Itse säätelen niitä hiukan kelien mukaan, kesäkuumalla laihemmalle eli kiinni päin.Onko vika vai ominaisuus? Pyörässäni suutinsarja ja avarammat putket. Pyörä toimii muuten hyvin, mutta kierrosten ollessa n.3500 paukahtaa kaasuttimissa/ilmansuodatinkotelossa silloin tällöin. Onko siis kierrokset liian pienet ja kun bensaa tulee enemmän niin tulee takaisku kaasuttimiin?![]()
Onko muuten vakio ilmanputsari?
miknuut: mullois sulle myynnissä bmc vapari![]()
Ei oo tullu muita sähkövikoja kuin säädin kerran. Oon ajanu tolla 30.000, nyt 57.000 mittarissa. Eiku joo, kerra jouduin vaihtamaan ajovalon polttimon liittimen, oli vissii huono kosketus ja muoviosat sulivat. Muita vikoja ei oo ollu, ei kone eikä sähköpuolella.Onko tullut vastaan muita sähkövikoja kuin tuo säädin?
Mistä olette säätimenne hankkineet?
Jännitteen säädin on rikki varmasti. Vaihda se.Nyt se perkele sitten myrkyn lykkäs![]()
kesken kauniin vappu ajelun viimeisissä liikennevaloissa lähdön jälkeen (normi rauhallinen lähtö kyseessä) hukkui kaikki virrat koneesta.. ei muuta kuin pyörä tien laitaan ja ihmettelemään..noh hetken ihmettelyn jälkeen selvisi että päävirtasulake (30A) oli kärähtänyt.. no ei muuta kuin uutta tilalle ja samantein räpsähti hajalle muutamaa uutta sulakettakin kokeiltiin ja irtonaisia tai rikki hankaantuneita johtoja etsittiin,mutta aina lopputulos oli sama eli sulake paskaksimuilla ollut samallaisia ongelmia ??![]()
Tämänhetkinen tilanne on ulkolaisia foorumeita lukiessa se että jännitteensäädin olisi "kaput"
Pyramidin tekele tuo on, oli ihan oikean värinenkin suoraan.Samthunder, minkäs firman huggeri sulla on?
Samma här. Jännityksen säädin on kerran mennyt, ei muita vikoja. Stormilta hankittu kunnon jäähdytysrivoilla varustettu malli on pelannut.Ei oo tullu muita sähkövikoja kuin säädin kerran. Oon ajanu tolla 30.000, nyt 57.000 mittarissa. Eiku joo, kerra jouduin vaihtamaan ajovalon polttimon liittimen, oli vissii huono kosketus ja muoviosat sulivat. Muita vikoja ei oo ollu, ei kone eikä sähköpuolella.Onko tullut vastaan muita sähkövikoja kuin tuo säädin?
Mistä olette säätimenne hankkineet?
Ostin säätimen David Silver sparesilta enkuista.
Menikö satulat ihan heittämällä paikoilleen?K1 gsx-r 6 mäntäiset Tokicon satulat eteen, Pysähtyy.