Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten sais kätevästi kurkattua et onko automaattinen vaiko manualisen kiristin asennettu pyörään?Itse vaihdoin ihan nuo "automaattiset" kun jaksanut ulkomailta tilailla ja hyvähän se on aika ajoin verestää taitoja![]()
jokaiseen kapistukseen minkä omistan olen ostanut "huoltokäsikirjan"..ei maksa liikoja ja sieltä löytää perus asiat..tietty täältä foorumilta löytyy "super-ammattilaiset"
Itse pitäisin ongelmana noissa maunaalisissa tuon "ylikiristyksen" ..myönnän että tulee väännettyä kaikki "maata" vasten kiinni![]()
![]()
No perkele....Kuinka paljon on vaaraa että jako pomppaa kun noi vaihtaa??? Vaihtohan on muuten heleppo...Etummaisen sylinterin kiristin näkyy rungon välistä vasemmalta puolelta ja taaempi läytyy oikealta puolelta heti takajarrusylkän takaa.
No onOnneksi olkoon..taitaa olla aikamoinen muutos rivikoneeseen![]()
Ei pitäis nykiä. Apuna voisit kokeilla synkata kaasarit ja tai säätää tps-:ssää.Kuinka monella veturi nykii tasakaasulla... Tavallaan pätkii tai yskii?
No perkele....Kuinka paljon on vaaraa että jako pomppaa kun noi vaihtaa??? Vaihtohan on muuten heleppo...Etummaisen sylinterin kiristin näkyy rungon välistä vasemmalta puolelta ja taaempi läytyy oikealta puolelta heti takajarrusylkän takaa.
Eipä niissä ollut säätötarvetta. Nuo palasäätöiset pitävät välyksensä yleisesti ottaen ruuvisäätöisiä paremmin.Mielenkiinnosta kysäisen jotka katsoneet venttiilit samalla kun vaihtaneet kiristimet,että onko ollut korjattavaa kenelläkään ?? paloillahan nuo taisivat olla.
mulla oli 37tkm kohilla ekan kerran säätötarvetta etummaisen sylinterin imupuolella. Oli reilusti menny liian pieneks välykset. samalla uusin noi kiristimet.Mielenkiinnosta kysäisen jotka katsoneet venttiilit samalla kun vaihtaneet kiristimet,että onko ollut korjattavaa kenelläkään ?? paloillahan nuo taisivat olla.
Ongelma ratkaistu. Metsästelin naputuksen lähdettä aikani, kunnes jenkkifoorumilla joku totesi poistaneen omastaan vastaavanlaisen äänen.Oolrait. VTR on ollut pari viikkoa ja tuli tuossa laitettua vakioputket paikalleen, kun ei oikein korvat kestä noita MIGin slipareita. MIGeillä ei allamainittua jostain syystä havainnut...
Koneesta kuuluu mielenkiintoinen naputus tyhjäkäynnillä joka varmaan kuuluu asiaan, mutta kiinnostaa nyt kuitenkin kuuluuko samanlaista muilla.
En ole päässyt vertailemaan kun en ole tällä perällä vastaavaan vielä törmannyt. Ohessa ääninäyte.
VTR naputtaa
Olet oikeassa. Vihellys on normaali ääni.Hmm luulin,että tuo "viheltäminen" on ominaisääni eikä merkki ongelmasta/viasta..