Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auttakee...
Paljonko on veturin vakio takaiskarin yläpään kiinnitys kierretangon tms. halkaisija? Siis sen tapin siellä mikä menee rungon läpi ja millä iskari yleensä on kiinni rungossa...
En nyt muista menikö se nyt ihan nuin, mutta kun en omasta mopostakaan pääse kattomaan.
Ei sulla sattuis olemaan kuvaa ko. tailista?Taitaapi olla mulla mopottimessa Ermaxin taili... tais maksaa jatain 50e.
Voinhan minä kuvan napsauttaa jahka ajeluilta ennättää...Ei sulla sattuis olemaan kuvaa ko. tailista?Taitaapi olla mulla mopottimessa Ermaxin taili... tais maksaa jatain 50e.
Hintakin kuulostaa lupaavalta.
Muna rikkaat pääsiäiset kaikille veturin kuljettajille!!
Jos oot Teme tuolta jotain jossain vaiheessa tilaamassa niin ota yhteyttä. Olisin kiinnostunut SP-2:eeni SuperRacing pleksistä...nättiä palikkaa oli FireStormiinkin![]()
Pieni suihkaus CRC:tä sinne kahvan sisälle ja taas toimii.Jäi pitkien valonvaihdin vahaussessiossa pohjaan! Pika-apua?
Niinpä lähtikin toimimaan. Kiitos.Pieni suihkaus CRC:tä sinne kahvan sisälle ja taas toimii.
minkälaisia kumeja olette Veturissa käyttäny, pitäis tilata kumet pyörään, mutta mitkä? Radalla tulen piipahtelemaan ja mutkateistä nautitaan takuulla, eli pitoja sais olla kohtuudella, mutta en välttämättä ihan ratakumeja olis valmis laittamaan.