• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VTR 1000 F omistajat ja mielipiteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.T.D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Auttakee...

Paljonko on veturin vakio takaiskarin yläpään kiinnitys kierretangon tms. halkaisija? Siis sen tapin siellä mikä menee rungon läpi ja millä iskari yleensä on kiinni rungossa...

En nyt muista menikö se nyt ihan nuin, mutta kun en omasta mopostakaan pääse kattomaan.

Nostetaanpas tätäkin ylöspäin...

Minkäslaisia kilpitelineitä/undertaileja on porukka laittanut Vetureihin?

Kattelin tossa tallilla sitä alkuperäistä roiskeläppää ja onhan se aivan kauhean näköinen!!! Jotain tarttis tehdä!

Undertaili on ohjelmassa ensi talvena ja samalla kilpiteline. Tällähetkellä vaan "sahattu" orkkis muovi. Sai sentään vähän ilmaa perään.

Otetaanpa samaan thrediin veturi miesten vakuutusmaksut ja vakuutusfirmat?? Se on kuitenkin nyt ajankohtaista!!

Laitoin powerbronzen undertailin ja ilme muuttui ihan kiitettävästi.
Tais maksaa tokimotolla 135.- Ps joutuu vähän sorvaan orkkis perämuovia palasiksi.
buttrock.gif

Taitaapi olla mulla mopottimessa Ermaxin taili... tais maksaa jatain 50e.

Talven aikan maalailin pyörään käypäseksi! Silti siinä ahistaa se patti siinä takavalon alla... Kun entinen sisälokatteri piti säilyttää ja siitä sahata vanha lokari veks ja sitten istuttaa se uusi siihen päälle! Pitäs syttyboksit, yms. siirtää jonnekin muualle, että sen patin sais sahattua poikkeen... kunhan jaksaa... eli ei ihan heti...

Mulla ainakin vakuutusmaksut tippui jotain 300e vuodessa sen uuden systeemin mukaan eli nyt tais olla jotain 650e/v kaskon kanssa,liikennevakuutuksen 35% bonuksilla ja kaskon 70% bonuksilla. Ja yhtiöhän on Pohjola.

No niin, nyt on vakuutus vaihdettu sitten siihen teho/paino vakuutukseen jossa ei ole seisonta-aikaa ollenkaan.Firma pysyi samana kun on kaikki muutkin vakuutukset siellä eli
Tapiolassa. Hintaa liikennevakuutukselle tuli noin 380 ee/vuosi...Vanha oli 515 ee/kesä...

Taitaapi olla mulla mopottimessa Ermaxin taili... tais maksaa jatain 50e.
Ei sulla sattuis olemaan kuvaa ko. tailista?
Hintakin kuulostaa lupaavalta.

Muna rikkaat pääsiäiset kaikille veturin kuljettajille!!
Voinhan minä kuvan napsauttaa jahka ajeluilta ennättää...
wink.gif

Ostin muuten tailin käytettynä, mutta käyttämättömänä, siksi maksoi 50e. Muuten maksaa vissiin jotain 120e?! On kyllä törkeen hintasia tuommoisiksi muovin kappaleiksi.... Elämä on...

Löytyipä ajankohtanen keskustelu..

Minulla on veturi vm-97.
Pyörällä on päästelty vähän reilu 30tkm, ja talvea ennen oli ihan originaali varustuksissa, paitsi että pyörässä tuli mukana koko alakerrran peittävä alakate (merkistä ei tietoa). Talven aikana vaihdoin leovincen sliparit ja nyt virittelen perään sisälokaria..

Lokarin ostin duelilta ja merkki tais olla ermax. Kyseisiä lokareita ei ole enää duelin luettelossa, mutta niillä on vielä jäljellä muutamia varastossa.. Hintaa oli 100€

ALumiinista pitäis väsätä vielä kilpiteline ja sit ledivilkut jos siihen laittais..

Pyörään olen kyllä ollut todella tyytyväinen vaikkei kauheesti kilometrejä kertyny viime kesänä..

Hyvä että tulee lisää veturikuskeja.
Mulla ois ajatuksena kansa laittaa jonkun mallinen alakate mun vtr:ään.

Jos joku haluaa luopua omastaan niin ottakaa ihmeessä yhteyttä.

Nostetaanpas 300:n viestin kunniaksi Veturi-keskustelua ylöspäin...VTR-kuskejakin on foorumille ilmeisesti tullut jonkin verran lisää.

Onkos porukalla suunnitteilla minkäänlaisia modeja/päivityksiä kalustoon talven aikana? Ite olen mopoa vaihtamassa, mutta jos ei mene kaupaksi, niin sitten muokkaillaan nykyistä. Ajatuksissa on tarroja, lamppuja, undertaileja ja erilaista belly pania.

TÄÄLLÄ oli pirusti hienoja etulamppusysteemeitä sun muita juttuja suht halvalla. Onko jollain kokemuksia kyseisestä puljusta?

Jos oot Teme tuolta jotain jossain vaiheessa tilaamassa niin ota yhteyttä. Olisin kiinnostunut SP-2:eeni SuperRacing pleksistä...nättiä palikkaa oli FireStormiinkin
smile_org.gif

Jos oot Teme tuolta jotain jossain vaiheessa tilaamassa niin ota yhteyttä. Olisin kiinnostunut SP-2:eeni SuperRacing pleksistä...nättiä palikkaa oli FireStormiinkin
smile_org.gif

Juu otan yhteyttä. Yritän nyt ensin myydä tota pyörää hetken. Katotaan sitten talvemmalla, jos on pyörä vielä tallissa (tai pyörä on kyllä, mutta vielä ei tiedä, että mikä).

Ja eihän sitä tiedä, vaikka mustakin tulis SP:n omistaja, niin voihan tuolta tosiaan siihenkin tilailla  
smile_org.gif

2002 Veturissa: dynojet, devil sb2, goodridge, tail riser, powerbronzen, pyramidin ja buigin muovia...

n.30tkm takana ja tyytyväinen olen ollut, mutta nyt on kyl taas odotus päällä joko sieltä tehtaalta tulis uusi V-2 Model. Huhuja ja photoshopia...

Jäi pitkien valonvaihdin vahaussessiossa pohjaan! Pika-apua?
Pieni suihkaus CRC:tä sinne kahvan sisälle ja taas toimii.

Niin ja -97 pyörä, Sharkin hiilari sliparit, Dynojetit ja sytkypyörä vaihdettu.

minkälaisia kumeja olette Veturissa käyttäny, pitäis tilata kumet pyörään, mutta mitkä? Radalla tulen piipahtelemaan ja mutkateistä nautitaan takuulla, eli pitoja sais olla kohtuudella, mutta en välttämättä ihan ratakumeja olis valmis laittamaan.

minkälaisia kumeja olette Veturissa käyttäny, pitäis tilata kumet pyörään, mutta mitkä? Radalla tulen piipahtelemaan ja mutkateistä nautitaan takuulla, eli pitoja sais olla kohtuudella, mutta en välttämättä ihan ratakumeja olis valmis laittamaan.

Tohon käyttöön varmasti menis Dunlopin Qualifierit. Mulla oli yksi pari niitä alla viime kesänä. Hyvin palvelivat Norjan reissun ja kaksi ratakeikkaa. Pitoa riitti mukavasti radallakin. Sittemmin olen käyttänyt SuperCorsia.

Back