• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Voi jeesus mitä porukkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PoS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
huh huh....
ghostface.gif

Eipä ole muuta lisättävää, toivottavasti toi menee modeilta jo läpi
smile_org.gif

Eiijjaksa lukea kaikkea edellä mainittua mutta todettakoon että minulla oli 16v sitten korttia ajaessa autokoulussa opettaja joka ei itse saanut ajaa moottoripyörällä ja hänen ainut kokemuksensa kaksipyöräisistä oli siinä että hän oli juuri ostanut itselleen moposkootterin kaupunkialueen työmatka-ajoon.

Ja eikun baanalle...  
062802moto_prv.gif

Siis olet sita mielta etta kouluttajat puhuvat kakkia ja skootteri on mielestasi helpompi kuin bike?
^ No esim. tässäkin niin sanotaan.
Niin, esimerkiksi tassakin. Eli siella on siis sellaisia vaikka lampaat soisi. Lisaa esimerkkeja saa laittaa.

Seuraavaksi ota sielta se koko minun viesti lainauksineen, alaka yhta lausetta. Yrita sitten ymmartaa, mihin silla oli vastattu ja mita kenties tarkoitettu. Istu alas ja mieti. Polta vaikka tupakka miettiessasi. Jos ei aukea, niin voi voi. Staga taitaa olla oikeassa myos luetun ymmarryksen suhteen.

Jokainen, joka uskaltaa itselleen myöntää, joutuu toteamaan, että skootterilla ajaminen on varsin eri juttu, kuin "isolla pyörällä". Joskus olen pitänyt mopokoulutusta junioreille, ja sieltä löytyy kyllä taitaviakian kavereita, etenkin tytöistä, joilla pitkä ratsastuskokemus.
Öö.. Moottoripyörä ja skode on varsin erilaisia, mut hevonen ja skootteri on siinä määrin yks yhteen, että ratsastuskokemuksesta on hyötyä? Jotain tais kyllä ny mennä yli mun hilseen.

Back