G
Guest
Guest
mulla ollu myytävänä kohta 1,5 kuukautta, -02 kawasaki zx 12 r ajettu 18tkm. ja on taatusti halvimmasta päästä nuilla kilometreillä ja on kuin uusi. yks soitto tullu koko aikana!!?
mikä on?
mikä on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sumekon "virallinen listahinta" 1.1.2005 näytti olleen 21400,-, eli tuskin niistä kukaan on tänä vuonna yli kahta kymppiä maksanut jos on yhtään viitsinyt tinkaista.paljokohan uusi 12 kawa mahtaa maksaa? 2002 vuonna ne makso 24900e muistaakseni,hu hu!!!!
liikkeeseen vaihtoon..... itse aina vienyt eikä ollut ongelmiaNo vanhasta pitäis päästä ensiksi eroon, kun ei kahdella pyörällä ole kuitenkaan varaa ajella yhtäaikaa... Useammallakin tutulla sama vaiva, että vaihtamisen ainoa este on siinä että on jo yksi pyörä joka pitäisi tunkea johonkin.
Sama juttu mulla vuosi sitten,tosin en saanut sitä yhtäkään puhelua.Joten totesin,että pyöriköön mopo nurkissa.Kai ne ilmaseksi pitäs antaa ja sulloa vielä bensarahat kaverin taskuun.