• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

voi helvata.ei mee kaupaks!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
mulla ollu myytävänä kohta 1,5 kuukautta, -02 kawasaki zx 12 r ajettu 18tkm. ja on taatusti halvimmasta päästä nuilla kilometreillä ja on kuin uusi. yks soitto tullu koko aikana!!?
mikä on?

Kaikki käy kaupaksi kun hinta on sopiva, ostajille siis.

Ps. Toisaalta... Tiesihän entinenkin likka että kyllä aika tavaran kaupitsee kunhan se on puhdas ja hyvin esillä
wink.gif

Sama juttu täällä,Pannari ollut myynnissä Huhtikuusta lähtien mutta eipä ole ostajaa löytynyt?.Monta soittoa kyllä tullut,eikä
kukaan ole hintaakaan moittinut.Olen tässä miettinyt että olisko pyöriä jo niin paljon markkinoilla,kun niitä on jo monta vuotta rekkalasteittain Saksasta tänne tuotu,ettei kaikille enään löydy ostajaa.
nixweiss.gif

No vanhasta pitäis päästä ensiksi eroon, kun ei kahdella pyörällä ole kuitenkaan varaa ajella yhtäaikaa... Useammallakin tutulla sama vaiva, että vaihtamisen ainoa este on siinä että on jo yksi pyörä joka pitäisi tunkea johonkin.

Sama juttu mulla vuosi sitten,tosin en saanut sitä yhtäkään puhelua.Joten totesin,että pyöriköön mopo nurkissa.Kai ne ilmaseksi pitäs antaa ja sulloa vielä bensarahat kaverin taskuun.

niin, mitäpä sitä omaa hyvää vanhaa myymään jollei siitä saa haluamaansa, tämän olen ite todennut ja nurkissa eli tallissa pyöri kolme kawasaakelia eri vuosikymmeniltä ja vuosituhansilta jopa, ajan sitten kaikilla, tosin eri aikaan, meinaan, että ei ole pakko ajaa yhtäaikaa ja se lienee hieman hankalaakin. eikä ole pakko pitää samaan aikaan liikennevakuutuksessakaan. hai sie, osta hyvä rottakawasaki. ei ole edes 200 000 ihan vissiin vielä ajettu, kohta on. pöriö.

hehiö.

sanotaanko näin, että kaikki ketkä on halunnut pyörän kesäksi on jo sen ostanut.
biggrin.gif

Varmaan kaupaksi olisi mennyt vähän ennen kun ajokausi alkoi.

Jos ei mene vieläkään lasketaan pyyntihintaa
biggrin.gif

Mä kuulkaa luulen, että ihmiset ostaa mielummin uuden, kuin vähän käytetyn, koska monesti hintaero uuteen on 1000-2000€ noilla kilsoilla. Ihmiset ei ajattele et 2000€ on 12 kilomarkkaa. Ei kannata liikaa laskea hintaa vaan pidä pyörä itselläs.

niinpä se taitaa olla! mulla pitäis olla hinta ainaski kohillaan ku kattoo nuita muitten kakstoistasia. eipä siinä keväällähän niistä saa paremmin! paljokohan uusi 12 kawa mahtaa maksaa? 2002 vuonna ne makso 24900e muistaakseni,hu hu!!!!

paljokohan uusi 12 kawa mahtaa maksaa? 2002 vuonna ne makso 24900e muistaakseni,hu hu!!!!
Sumekon "virallinen listahinta" 1.1.2005 näytti olleen 21400,-, eli tuskin niistä kukaan on tänä vuonna yli kahta kymppiä maksanut jos on yhtään viitsinyt tinkaista.

Mutta sittenhän se arvo vasta romahtaakin kun raivaavat loputkin turhat verot uusista pyöristä pois.... Sitä odotellessa ei auta kuin
033102beer_1_prv.gif

17350e näyttäis Kumitassulla olevan uuden hinta.

Mun mielestä realistinen hinta vois olla jossain 13000e paikkeilla... lieneekö ihan metsässä. Ja nythän on jo syksy.
nixweiss.gif

joo aika lailla kohillaan on, kyllä mää tosipaikan tullen viel tonnin pystysin nipistään, mut ei yhtään enempään!!!

Helvettiäkös sitä myydä? Mistäs sä paremman löyrät? Paa tallii vaan vällyjen alle ja anna kasvattaa vuosikeraa jossei pätäkästä oo kauhiata pulaa. Annat lahjana tulevaisuudessa vaikka omalle pikku kullalle tai kummipojalle. Tai sit ite vetelet sillä vähänajetulla 10 vuoden kulutta veteraanien kokoontumisiin.
biggrin.gif

tuttu osti just kesän alussa vastaavanlaisen pyörän, jossa oli kaikki laitettu valmiiksi ohjausiskaria, uusittu etupää, akran putkistoo, pc3, säädettävät nokkapyörät yms yms. 13000e

eli ajettu 19tkm, 12R, vm.02

Ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun,mutta kyllä pyörän kuin pyörän saa myytyä jos vain hinta on kohdallaan.
Eilen pyöräni vaihtoi omistajaa ilman myynti-ilmoitusta. Kaveri kyseli halpaa -80 luvun pyörää täällä foorumissa ja kyselin,josko kiinnostaisi ex pyöräni. Ilmeisesti hinta oli kohdallaan kun lähti samantien hakemaan 150km päästä edes kuvaa näkemättä.
Tietysti ajokuntoisesta olisi kehdannut pyytää tupla hinnan,mutta olisi silti ollut halpa.
Kaikista vittumaisimpia on sellaset myyjät,jotka ei edes hintaa ilmoitukseensa pistä. Myyjästä saa sellaisen kuvan ,ettei ole edes myymässä,vaan kyselemässä pyöränsä arvoa.
033102ass_1_prv.gif

......Ja tyhmyyttä ei palkita...Kilometrithän tuossa jo lukivatkin...höh.

No mutta ysiärrää -00 oon katellu tollaseen vähän alle 11t euron hintaan. vm-00 12r vähän alle 12 t euroo, joten...Ei oikein tiedä, mitä tekis.

Back