• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VN-1500 SE 88

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klamppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro,

Onkos tää immeisillä tietoa mistä kannattaisi metsästää lepuutustappeja sekä muuta modausrojua otsikon mukaiseen mopoon. Ite kun oon pitkäkoipinen kaveri niin ois mielyttävämpi ajoasento jos sais jalat lepäämään pikkusen kauemmas. Toinen vaihtoehto ois kaatumarautoihin viritetyt tapit, mutta tostakin kokoonpanosta puuttu kaatumaraudat
smile_org.gif
Niin joo ja uudenlaista penkkiäkin oon suunnitellu, mutta tuntuupi olevan hankala malli löytää vaihto-osaa.

Loistavaa, kiitoksia linkkeistä. lisää saa toki laittaa. Onhan niistä toivottavasti muillekki hyötyä
smile_org.gif

M: Vulcan 15SE osia, penkki, orig putket, sarvet

Olis myytävänä -88 mallisen Vulcaniin sopivia osia

esim.
Hyväkuntoinen satula
Ohjaustanko halk.25,4mm (ei alkup,uusi!) highway hawk 55-239. Lisävaloteleline VN750 sopiva, kromattu.
VN15SE alkuperäiset pakoputket.

Myydään pitkälti tarjousten perusteella!

Kyseinen "klippi" löytynee tästä

Löytyykö suomesta jenkkilän VROC tyylistä porukkaa. Lähinnä kiinnostaa se, että kiertääkö noita modauspalikoita käytettynä ollenkaan.

Palikoita on vaikeeta löytää käytettynä, johtuuko sitte siitä että pyörä on harvinainen suomessa. (ainakin B-malli) Itekkin olen haeskellut käytettyjä geelipenkkiä, siirtosarjaa ja B-mallin pakokäyriä. Myös A-mallin isompi tankki kelpaa. Eli saa tarjota jos jollain lojuu hyllyssä...

sulla on hakusessa hyvin pitkälti samat palikat ku mulla... eikä sinänsä ihme
smile_org.gif

Noh jahka talveen pääsee niin voip koittaa tuolta rapakon takaa kehitellä osia. ainakin www.ame-chopper.de jnäyttäs tarjoovan palilikoita myös euroopasta. Juurikin siirtosarjaa ja chopper kittiä jos pitempää akseliväliä havittelee.

ihan vaan asiasta kuudenteen, noinkin isolle lehmälle on suomipoika liian iso???kyllä joskus haluais olla 175 senttinen
confused_orig.gif

niin mullakin on imttaa sen 2metriä niin ei se iso lehmäkään niin valvalta tunnu
smile_org.gif

edit:
Kiitokset V-tyylille linkistä. Näemmä Raumalta ( Oitracon ) vois löytyä tarvittavia palikoita.

Terve!

Itse laitoin -88 (VN 1500 SE Vulcan) nuo hagonin iskarit. Toimii hyvin. Ajo-ominaisuudet muuttuivat melko paljon ainakin verrattuna "alkuperäisiin" iskareihin. Pituutta orginaaleilla näyttäisi olevan 330.

Hagonit hankin täältä:

Motoplaza

hmm... mulla oli mielessä tollaset 11,5 tuumaset eli vielä matalammat ku noi LOW Hagonit. Ajatus oli laskee tota perää jonni verran.

edit: kirotusvireet pois

sulla on hakusessa hyvin pitkälti samat palikat ku mulla... eikä sinänsä ihme
smile_org.gif

Noh jahka talveen pääsee niin voip koittaa tuolta rapakon takaa kehitellä osia. ainakin www.ame-chopper.de jnäyttäs tarjoovan palilikoita myös euroopasta. Juurikin siirtosarjaa ja chopper kittiä jos pitempää akseliväliä havittelee.
Tuossa on mun naapuri se varmaan tietää jotain noista keulan pituuksista ja chopper osista..
idea3.gif

Muutenkin ihan tutustumisen arvoinen paikka..
sport05.gif

MR. Moore

062802jumpie_prv.gif

propsit Oitraconille. Tilasin nyt 13.8. maanantaina siirtosarjan ja tiistaina 14.8. 22.30 se oli pyörässä kiinni.
cool.gif

Palvelu oli kyllä mainitsemisen arvosta.

Nyt taas kelpaa
sport05.gif

Back