Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon lauseen keskiosan voit jättää huomioimatta täysin (höpö höpöä)Osta kunnollinen kypärä ja (merkki on shoei), sekä visiirissä on pinlock.
Jaa, no itse ostaisin kypärän joka istuu parhaiten päähän. Eipä nuo arait yms mitään huonoja ole!Osta kunnollinen kypärä ja merkki on shoei, sekä visiirissä on pinlock.
No kun se kyseinen (höpö höpöä) merkki istuu ainakin minun päähän saumattomasti ja olen sitä testannut myös omakohtaisesti varsin kovassa ulosajossa.Tuon lauseen keskiosan voit jättää huomioimatta täysin (höpö höpöä)Osta kunnollinen kypärä ja (merkki on shoei), sekä visiirissä on pinlock., mutta pinlock lienee ratkaisu pulmaasi.![]()
Sama vika meikäläisen S1ssä. Kalvo näyttää ehyeltä, mutta ei siitä mitään hyötyä ole.Itselläni "huurtumaton" Schubert S1 ja olen todella pettynyt kyseiseen pottaan, tässä suhteessa.
Kaupungissa lähes aina aukaistava raolleen, kun alkaa iskeä huuruun.
Itsellä myös ProGrip käytössä, taitaa .ORG shopista löytyä 15€:lla ja toimii ihan mainiosti eikä huurru kirveelläkään ja tummenee vielä automaattisesti. Ehdoton valinta jos ei visiirissä pinlock valmiutta...Taisi olla merkiltään Progrip, hinta muistaakseni 17€ ja Tokimotosta löytyy, tai sen asiakasliikkeistä.
Mielestäni se 10€ halvempi ei ole merkittävästi halvempi ja mikäli ottaa sen pinlockin niin meneepähän se visiiri vielä sen asennuksen jälkeen vielä kiinni.Oikeastaan ihan sama minkämerkkinen se kuuppa on. Oma valintani on jo parin vuoden ajan ollut semmoinen huurtumaton kalvo, joka kiinitetään visiirin sisäpuolelle. toimii yllättävän hyvin ja maksaa selvästi vähemmän kuin pinlock-visiiri. Taisi olla merkiltään Progrip, hinta muistaakseni 17€ ja Tokimotosta löytyy, tai sen asiakasliikkeistä. Ainoa haittapuoli on mahdollinen nafti rako visiiriä suljettaessa, eli voi olla hankalampi saada visiiriä kiinni, mutta ainakaan omassa kypärässä tuo ei ole ollut kovin kummoinen ongelma. Eipä ole huurtunut visiiri sen kalvon kohdalta.
Sama juttu meikäläisen C2 visiirissä, nykyään on liimattava Progrip paikoillaan ja ei huurtumista.Sama vika meikäläisen S1ssä. Kalvo näyttää ehyeltä, mutta ei siitä mitään hyötyä ole.Itselläni "huurtumaton" Schubert S1 ja olen todella pettynyt kyseiseen pottaan, tässä suhteessa.
edit: Saati sitten kun on vähän kylmempi (0-5) niin se on huurussa kaiken aikaa.
Minä jo ennätin esitellä kypärääni EMC:lle vaihdettavaksi, kun S1 huurtuu alle + 5 astetta.Itselläni "huurtumaton" Schubert S1 ja olen todella pettynyt kyseiseen pottaan, tässä suhteessa.
![]()