Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi tielaitosten sivut -erityisesti Puolan, mutta myös Balttian maiden, auttaa kovasti siinä matkan suunnittelussa; voi esim. välttää tietyöt...Jaaha, kiitti vinkeistä ei muuta kuin ens kesän reissua suunnittelemaan...
Rautaperseajona Ruotsi on OK - ei tarvi pysähtyä ihastelemaan paikkoja.Ruotsin paluun sijaan itse saattaisin ajella "itäblokkia" takaisinkin. Ruotsi on tylsä!
***tu mä en ymmärrä tota asennetta, ihan samoin vois sanoo sit Suomesta, yhtä tylsää täällä on mut toiset vaan ajelee...Näin äkkiä ajateltuna ruotsi voi olla kuolema... Pitääpä miettiä uudelleen...
Sellainen viikon verran, riippuu polskien vieraanvaraisuudestaHei
kuinka kauan olet ajatellut että tuohon lenkkiin menisi aikaa?
kiinnostus heräsi itsellenikin kyseisestä reitistä, tosin töitteni takia pystyn sen ajamaan ehkä vasta syyskussa..
Olen tuon lenkin useampana keväänä kiertänyt, ihan vaan ajokauden avajaiseksi perinteinen Itämeren kierros.Sellainen viikon verran, riippuu polskien vieraanvaraisuudestaHei
kuinka kauan olet ajatellut että tuohon lenkkiin menisi aikaa?
kiinnostus heräsi itsellenikin kyseisestä reitistä, tosin töitteni takia pystyn sen ajamaan ehkä vasta syyskussa..![]()