• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Viritysosia -03 Tripleen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja firefox955
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
taas kerran kysymyksiä. onkohan kellään tietoa mistä sais viripalikkoja 03 tripleen, pyörässä on jo tehoputki vapari ja säätö yksikkö.

Ei siitä palikoita lisää pulttaamalla lisätehoja saa. Mutta kyl kai sitä saa kivasti piristettyy, jos vie sen jonnekin viripajaan laitettavaks.

Kyllähän varmaankin tehoa saa vielä lisää kaivettua,mutta mutta onko se sen rahan väärtti on eriasia.Parempi ratkaisu on varmaankin miettiä kyljellään käytetyn Daytonan koneen hankkimista runkoon tai vaihtaa pyörä Daytonaan ja heittää katteet veks.Kukaan ammattimies tuskin kovin paljon alle tonnin lähtee mitään tekemään saattaa olla loppulasku 2.000-3.000 välissä.

Minulla kun on tallissa molemmat koneet 120 ja 149 heppainen, niin en oikein pidä edes sitä hyvänä ideana.
120 heppainen on kyllä selkeästi vääntävämpi. Tehokäyräkin kulkee aina 8000 kierrokseen asti ylempänä kuin 149 heppaisessa koneessa.
Eli oma mielipiteeni on, että alempitehoinen on normaali katuliikenteessä paljon parempi. Ei kai sitä muuten Tripleen olisi laitettukaan.
Itselle ei tule kuin yksi järkevä virityskeino eli B-Kingiin vaihtaminen.
Eikä sekään tunnu järkevältä kun on japsi.
crazy.gif

pistä pienempi eturatas.
Komps!

JT 17:n eturatas maksaa max. 20€ stormilla.. Itse vaihdoin ja muuttui pyörä paljon paremmaksi.
smile_org.gif

Teorettiset huiput vakiovälityksillä (18/42) on muistaakseni 248km/h, joten aivan liian pitkät välitykset vakiona.

Itse olen ajanut 224km/h tutkaan triplellä ja edes silloin ei nähnyt enään mitään ja tuntui kuin seinää vasten ajettaisiin, eli välityksiä voisi lyhentää lisääkin.. Tollaiset 220 huiput riittäisi ihan hyvin, eikä konekkaan vielä huuda motariajossa.

Tuneboyn kun ostat ja nostat rajoitinta esim. 300rpm, niin ei esim 17/45 tai 18/47 välityksetkään ole liian lyhyet, ts. ei jaksaisi kelata kutosella rajoittimelle..

Back