• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
46 löytyy jo takaa  
buttrock.gif

Stormilta ostin. Muistaakseni ZX-9R kawan takaratas. Meni vanhalla ketjulla just ja just. Vois kyl olla isompi ehkä vieläkin.

Vois kyl olla isompi ehkä vieläkin.
Saako nyt kakkosella ilman kytkintä keulan ylös?
lookaround_orig.gif
062802jumpie_prv.gif
kuten täällä on aiemminkin todettu niin varvit tonne 7kiloon
buttrock.gif
ja pikku käyttö,kahvasta kiinnipäin,ja salamana ruokinta vipu auki,pikku repäsy, stonga winoon ja nenäpystyyn ja sit woi soittaa Wiljam Sätnerille  911 tai kotomaassamme  tuttavallisemmin sirralle 112
crazy.gif

bowdown.gif
sport05.gif

confused_orig.gif
mää tajuu miks pitää keulia
confused_orig.gif
eiks sit voi ajaa yxpyöräsellä,,,(no nii nyt sit kaikki alkaa lappaa kakkaa mun niskaan)
withstupid.gif

Mulla ei keuli kaasulla millään kierroksilla, ainoo millon nokka nousee on ku pitäis olevinaan paikaltaan lähtee, niin sillon menee ympäri jos ei löysää, eli niinkuin aiemmin jo todettu, mua ei oo luotu keulimaan, jätän sen homman niille jotka osaa.

Tarttee käydä stormilla kyselees löytyykö jotain 45 piikkistä ratasta taakse. Tai millai toi nyt sitten kiertää tolla 15/46 ratastuksessa normaalissa ajossa? Pitäs toi "touring"-pyörä raahata norjaan heinäkuussa niin ei viittis iha citybike-välityksillä kuitenkaan  
smile_org.gif

Lähtee muutenki melkone retkikunta reissuun, pyörinä siis kwaka Z750 ja Ducati S4R, kamat repuissa ja Oslossakin pitäisi kaveria käydä morjenstamassa. Ei oo helppoo  
062802jumpie_prv.gif

Voipi olla perba kovilla Norjan reissulla
biggrin.gif

Itellä kans puolisuunnitelmissa, että jos heinäkuussa tuolla pohjoisnorjassa mutka heittää. Mulle tosin on ne LAUKUT tossa mun matkamopossa
tounge.gif

Tosiaan uutuudenlöyhyyttä ilmenee jossainmäärin. Eilen kirin kaikki pakoputkiston pultit, kovin olivat löysällä...

Täytyy kyllä kumartaa teitä, jaksatte lähtiä noin pitkälle ajamaan...mulla loppuis kyllä kakkalihaksista verenkierto ennen jyväskylää..
bowdown.gif
Mä tyydyn pöristelemään tässä parin sadan kilometrin säteellä..
sport05.gif

Täytyy kyllä kumartaa teitä, jaksatte lähtiä noin pitkälle ajamaan...mulla loppuis kyllä kakkalihaksista verenkierto ennen jyväskylää..  
bowdown.gif
sport05.gif
Kyl varmaa taju lähtee nois reissuis, mut mopot on tehty kulkemaan ja keulimaan.

Jos mul tollane laite kert o ni nä ainakin otan kaiken irti
biggrin.gif

Se unohtu kertoa vielä siitä takarattaasta et jouduin sorvaamaan sitä vähän ku oli paksumpi ulkokehällä mitä oli keskiössä. Eli yhestä kohtaa tuli sellanen levennys.

bowdown.gif
sport05.gif
Käväsin tossa zetalla Haapajärvellä, 500km Helsingistä. Ihan kivasti
tossa satulassa istu, ja menomatkalla (keskellä yötä) oli aivan tyhjät
tiet joten sai hiukan luukutellakin! Kylmä oli, perhana! Ja tankata piti
vähän väliä, mutta siitä voi syyttää ihan omaa ajotyyliä!

Haapajärveltä rykäisin sitten tuonne Kiikalaan rähinöimään, ja matkalla
tuli vähän haettua oikeaa tunnelmaa; ajoimme hullun oululaisen
busakuskin kanssa Jyväskylän ohitse reilut 200km/h...
wink.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Jeh,

kävipä sitten niin, että kävin vaihtamassa vanhan kutosen 'new age' zetaan kun kerran halvalla sai! Oli muuten sitten vihoviimeisiä ellei peräti viimeinen Z joita Suomenniemeltä sai. Viissadaa on nyt mittarissa, ja ainakin toistaiseksi toimii kuin eurokossu juhannusaamuna...

Paljonkos olette muuten köyhtyneet tuosta tuhannen kilsan valohoitohuollosta? Löyhä arvio puhelimenvälityksellä eräästä palveluyrityksestä oli kahdensadan molemmin puolin; ei oo halpaa valoo ei.

So not, alaston jopo on hieno mopo!

Ensimmäisenä vastaus tuohon tonninhuollon hintaa. Eli oma mopo oli huollettavana BikeWorldissa Raisiossa, josta pyörän hankinkin. Hinnaksi tuli muistaakseni n. 98 €. Eli suht halvalla pääsin.
Ja sitten asiasta Zetaan... Eli vihdoin sain aikaiseksi ja vein Kultani keulan laitettavaksi. Joten pian nähdään onko mitään hyötyä. Hoito jota Kullalle meinataan tehdä on, että laitetaan noin 20 mm prikat jousien yläpäähän ja lisäksi vaihdetaan öljyt paksummiksi. Sisällä on tällä hetkellä kymppiset öljyt ja sisään laitetaan joko 15 tai 20. Toivottavasti saan mopon jo huomiseksi takaisin. Palailen sitten kertomaan millainen vaikutus korjauksilla on!!!
sport05.gif

Back