Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytännän kokemukset, hyvät ja huonot puolet?46 löytyy jo takaa![]()
Nonii! Jumaliste, tekstiä kehiin millai toimii, sopiko heittämällä, mistä ja miten paljon?46 löytyy jo takaa![]()
Monologia kehiin:
Tiedoksi muillekin, ketjut 520 ja rattaat 15/43.
vaihtoon menee takarataSiihe me ei ölähdetä et sitten se keulii paremmin, eihän![]()
![]()
Saako nyt kakkosella ilman kytkintä keulan ylös?Vois kyl olla isompi ehkä vieläkin.
Saako nyt kakkosella ilman kytkintä keulan ylös?Vois kyl olla isompi ehkä vieläkin.![]()
Kyl varmaa taju lähtee nois reissuis, mut mopot on tehty kulkemaan ja keulimaan.Täytyy kyllä kumartaa teitä, jaksatte lähtiä noin pitkälle ajamaan...mulla loppuis kyllä kakkalihaksista verenkierto ennen jyväskylää..Mä tyydyn pöristelemään tässä parin sadan kilometrin säteellä..![]()
![]()
No on se merkillistä, eli tohon ei löydy suoraan mitään tuning-rattaita.Se unohtu kertoa vielä siitä takarattaasta et jouduin sorvaamaan sitä vähän ku oli paksumpi ulkokehällä mitä oli keskiössä. Eli yhestä kohtaa tuli sellanen levennys.
Käväsin tossa zetalla Haapajärvellä, 500km Helsingistä. Ihan kivastiTäytyy kyllä kumartaa teitä, jaksatte lähtiä noin pitkälle ajamaan...mulla loppuis kyllä kakkalihaksista verenkierto ennen jyväskylää..Mä tyydyn pöristelemään tässä parin sadan kilometrin säteellä..![]()
![]()