Nitrous sanoi:Kaiva mulle tarvittavat lähtötiedot noista niin voin sijoittaa ne sun puolesta kaavaan.
Ei taida olla tarvetta, koska 1.4 ei ole vakiona mitenkään optimoitu mitä tuo 1.0 taas on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous sanoi:Kaiva mulle tarvittavat lähtötiedot noista niin voin sijoittaa ne sun puolesta kaavaan.
Kysehän ei ollut veneilystä. Vaikka nyt siihenkin on jollain tavalla linkitetty vime aikoina.tuhti sanoi:Jahas. Tällainen meininki..
Ite yritin tulla lukemaan kannattaako puhelin laittaa minigrip pussiin.
tuhti sanoi:Jahas. Tällainen meininki..
Ite yritin tulla lukemaan kannattaako puhelin laittaa minigrip pussiin.

. Eli siis pistä jatkoon hyviä vinkkejä (allekirjoittaneelle) uudesille motoristeille.
Pyydän siis neuvoja uudelle motoristille. Mitä olisit toivonut itse tietäväsi harrastusta aloittaessa? Mikä on ollut kullan arvoista tietoa harrastuksen aloittamisessa? Mitä kannattaa välttää? Jne.
.

Jote sanoi:Ei haittaisi vaikka moderaattorit tällaiseen jo puuttuisivat. Aloittajan kannalta hemmetin ikävää kun ketjut tullaan "aina" paskomaan.
PoS sanoi:Olisi kovin hiljainen foorumi, jos kaikki ot-paskanjauhanta poistettaisiin. Erityisesti näin talvisin. Ehkä hyväksi aloittelijavinkiksi käy sekin, että kaikki ketjut täällä menee vituilleen, toiset nopeammin, toiset hitaammin.
Parilta ekalta sivulta löytyy kaikki tarpeelliset vinkit, viimeistään ripulipaskaan kannattaa lopettaa.
Modetko on sellaisia jeesuksia, jotka tietävät mikä on hyvä vinkki ja mikä huono? Itse pitäydyn edelleen siinä parhaimmassa vinkissä, että jos ei pidä itseään täydellisenä reikäpäänä, jolla kaasukahvassa on vain 2 asentoa, säästää huomattavan summan rahaa ostamalla heti riittävän vehkeen. En ota kantaa, pitääkö mennä jalat vai pää edellä. Itse menen siltä väliltä. Ja ihan omalla fiiliksellä.Jote sanoi:Ei haittaisi vaikka moderaattorit tällaiseen jo puuttuisivat. Aloittajan kannalta hemmetin ikävää kun ketjut tullaan "aina" paskomaan.
Suiza1400 sanoi:Modetko on sellaisia jeesuksia, jotka tietävät mikä on hyvä vinkki ja mikä huono? Itse pitäydyn edelleen siinä parhaimmassa vinkissä, että jos ei pidä itseään täydellisenä reikäpäänä, jolla kaasukahvassa on vain 2 asentoa, säästää huomattavan summan rahaa ostamalla heti riittävän vehkeen. En ota kantaa, pitääkö mennä jalat vai pää edellä. Itse menen siltä väliltä. Ja ihan omalla fiiliksellä.