Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa tekee joku muukin näköjään samaa.Jos oot koko kesän onnistunut ajamaan, ja vasta nyt oli eka kerta, niin aika hyvin.
Mulla ittelläni vasen peukalo paineleee pakkotoistolla vilkkunuppia, mutta silti aina silloin tällöin, silmä huomaa vihreän vilkkeen mittarien yläpuolella.
Oli mulla -88 Jammussakin automaattinen vilkun pois kytkeytyminen.Että on niitä ollut kui ovat vain varustelleet.Välillä ihmetyttää kun pyörissä alkaa olla mitä mielenkiintoisimpia härpäkkeitä jo vakiovarusteina niin miksi automaattista vilkunpalautusta ei ole muilla kuin Bemarilla (tietääkseni)? Niillä se nyt on ollut mukana kuvioissa yli 25v ja varmuudella ei jää vilkku päälle. Kahden käden vilkkujärjestelmästä voi olla sitten montaa mieltä, mutta lähinnä tuo teknologia.
edit: typo
Onhan niitä taitanut olla muutamilla muillakin, mutta eipä ole kovin paljoa yleistynyt. Jos valmistajilla olisi tahtoa parantaa liikenneturvallisuutta niin tuossa olisi yksi hyvin simppeli paikka siihen. Vai onko tuossa jokin patentti vielä voimassa suojaamassa laajempaa leviämistä?Oli mulla -88 Jammussakin automaattinen vilkun pois kytkeytyminen.Että on niitä ollut kui ovat vain varustelleet.Välillä ihmetyttää kun pyörissä alkaa olla mitä mielenkiintoisimpia härpäkkeitä jo vakiovarusteina niin miksi automaattista vilkunpalautusta ei ole muilla kuin Bemarilla (tietääkseni)? Niillä se nyt on ollut mukana kuvioissa yli 25v ja varmuudella ei jää vilkku päälle. Kahden käden vilkkujärjestelmästä voi olla sitten montaa mieltä, mutta lähinnä tuo teknologia.
Mulla ittelläni vasen peukalo paineleee pakkotoistolla vilkkunuppia, mutta silti aina silloin tällöin, silmä huomaa vihreän vilkkeen mittarien yläpuolella.
Samma HärMulla ittelläni vasen peukalo paineleee pakkotoistolla vilkkunuppia, mutta silti aina silloin tällöin, silmä huomaa vihreän vilkkeen mittarien yläpuolella.
Mulla kans sama tapa painella palautusnappia. Joku neuroottinen häiriö vissiin.![]()
Kuin myös...Samma HärMulla ittelläni vasen peukalo paineleee pakkotoistolla vilkkunuppia, mutta silti aina silloin tällöin, silmä huomaa vihreän vilkkeen mittarien yläpuolella.
Mulla kans sama tapa painella palautusnappia. Joku neuroottinen häiriö vissiin.![]()
Jep, mulla oli jo -81 mallisessa jytärissä automaatti vilkun palautin ja olenkin ihmetellyt että miksi jammu poisti laitteen 80-luvun jälkeen käytöstä.Oli mulla -88 Jammussakin automaattinen vilkun pois kytkeytyminen.Että on niitä ollut kui ovat vain varustelleet.Välillä ihmetyttää kun pyörissä alkaa olla mitä mielenkiintoisimpia härpäkkeitä jo vakiovarusteina niin miksi automaattista vilkunpalautusta ei ole muilla kuin Bemarilla (tietääkseni)? Niillä se nyt on ollut mukana kuvioissa yli 25v ja varmuudella ei jää vilkku päälle. Kahden käden vilkkujärjestelmästä voi olla sitten montaa mieltä, mutta lähinnä tuo teknologia.
Ihmeen usein näkee myös täysin ilman valoja ajavia. Se nyt ei taida olla aivan yhtä vaarallista, kuin turha vilkuttelu.näitä kilometritolkulla vilkuttelijoita on ainakin tampereella yllättävän paljon.
JooSamma HärMulla ittelläni vasen peukalo paineleee pakkotoistolla vilkkunuppia, mutta silti aina silloin tällöin, silmä huomaa vihreän vilkkeen mittarien yläpuolella.