Tämä keskusteluhan on täynnä me-henkeä
Hyvä, hyvä... jatkakaa...
Eiköhän se ole tässäkin niinkuin monessa muussakin: Sitä saa mitä tilaa!
Onkoha tarjoilijalla tilauksessa vähä ollu korvat solmussa?
Tilasin neuvoja, sain vittuilua...
Vuosi sitten kuljit takki auki ja kerroit ottavasi selkä suorana sanktiot vastaan. Lievästi sanottuna sovittelit sädekehää päähäsi. Nyt tulet vinkumaan saamastasi huomiosta ja ihmettelet kun jotkut aukovat päätänsä sun piipityksestä. Pysy nyt valitsemallasi tiellä loppuun saakka tai tunnusta että olet kääntänyt takkia. Turha kitistä muutoin. Myötätuntoa lienee turha odottaa jos leuhottaa takki auki ennen katumusta...
Osta silmät, hyvä mies!
Mä en EDELLEENKÄÄN oo vinkunu mitää, vaan pyysin vittu neuvoja joltai kellä vois olla kokemusta tällaisesta käsittelystä.
Ja KYLLÄ, jos tästä tulee lisää ajokieltoa, ni en aio valittaa tuomiosta, sitte istutaan kortti hyllyllä tääki kesä.
SILTI ihmetyttää jos ajokieltoa vuosi myöhemmi jatkettais vaan siks että juttu vasta nyt päätyi syyttäjän pöydälle. Rahallisen lisäsanktion ja mahdollisen nimikkeen muuttamisen ymmärrän iha juridisiltaki pohjilta, mutta vuotta myöhemmin sanktioitta ajaneen hyllyttäminen uudelleen samasta rikoksesta on iha vitun naurettavaa. Silti en edelleenkää aio valittaa jos päättävät noin vittumaisen tempun tehdä.
Joten kaadapa ne sun kustut aamiaismuros ny vessanpönttöön, tee uus kulhollinen tuoreella maidolla, ja opettele lukee mitä topicissa on haettu, äläkä jatka tätä vinkuaihetta.
...tai mikä mä oon sua komentelemaan. Jos oot nii saatanan laho, ettet vieläkää osaa lukea, ni senkus auot päätäs iha vapaasti, ei oo mun elämästä pois, lukemaan voisit silti opetella.
...ja niinku tääl joku sano, nickin takaa on helppo määkiä.
....
...
...
Ja sitte aiheeseen:
Oisko kellää bomberifoorumeilla olijoilla laittaa vaiks linkkii jonneki vastaavanlaisii tapauksiin, ku joku mainitsi että ois siellä juttua tällasista tapauksista?