Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla samat hanskat , ihan hyvin oon pärjännyMP-Asun "Hipora Waterproofit"
Minulta myös äänet näille IXS:ille !IXS mirage toimi ainakin viime syksynä ihan hyvin niin sateessa kuin kylmässäkin.
Samanlaiset mulla ja kieltämättä hiukan viileäksi vetää alle +5asteen. Jotkut ohuet puuvillahanskat jos laittais alle niin voisi jeesata....mutta kohta se lämpötilakin nousee....Alpinestarsin sp-2 pöristän menemään. Onhan ne hiukka kylmät jossain 2-3 asteen hujakoilla. Olkoon.
Itselläni oli paksut, topatut keinonahkarukkaset, joissa varsikin ylsi kyynärvarren puoleenväliin. Ihanan lämpimät, vaan ah, niin kömpelöt. Nykyään kylmänä kautena suomalaisvalmisteiset kelkkahanskat, hyvin tarkenee lähes nollakeleille asti. Pakkasella ei kovin usein tule ajeltua.Onko teillä kellään kokemusta ei-sormikkaista ajossa?
Siis ihan kunnon tumpuista, niistä voisi löytyä sellaiset vaikkapa
sadeversiot sormikaiden päälle. Estäisi viiman ja ehkä samalla kylmänkin.
Kukaties? Vai onko muita kokemuksia tai ylipäätään mitään kokemuksia?
Lisää ääniä Mirageille. Tosin aamuisin noin 0,5h työmatkan lopussa tuntuu jo vähän viileältä näpeissä. On se kesä kun saa laittaa jäänestoakin tankkiin..Minulta myös äänet näille IXS:ille !IXS mirage toimi ainakin viime syksynä ihan hyvin niin sateessa kuin kylmässäkin.
Oletko kysellyt apteekeista hanskoja? Heillä myytävänä puuvillaisia(?) ohuita hanskoja, jotka ainakin itellä sopivat ajohanskojen alle.Olen miettinyt ja etsinyt superohuita silkkihanskoja, mutta missään ei ole tullut vastaan. Onko kukaan törmännyt sellaisiin? Ei siis mitään iltapukusilkkihanskoja vaan silkkineulosta, samaan tapaan kuin kypärämyssy. Kyllä villaisetkin kävisi, jos jostain tarpeeksi ohuet löytyisi, mutta ei ole tullut vastaan sellaisiakaan..