• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vihdoin Trumppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja walsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, nyt haaveista tuli tutta
smile_org.gif
Vaihdoin kawan myrskylintuun ja elämä hymyilee leveästi
inlove.gif

Kaikki rahat on mennyt, mutta onpahan pyörä alla
sport05.gif

buttrock.gif

Thunderbirt on hyvä mulla mallia 1959 ja ajan sillä yli 15000 vuodessa 2002 asti ollu mulla ajossa 85000 ajanut sillä ympäri suomea ja sille on todistajia
Triumph on parhaita pyöriä vincentin jälkeen
mulla ollu triumppeja ja tritoni brittiläinen on paras mp oli uusi tai vanha siinä on pyörän äänet ja menemisen meininki kaikkea osaa saa ja viritys osaa vincentti on mun haave pyörä ja se tulee mulle muutaman vuoden sisään.

Ainoa ongelma on se, että Thunderbird on modattu yksipaikkaiseksi cafe raaseriksi ja orkkis penkki kadoksissa...
Neitoni haluaisi kovasti kaunokaiseni kyytiin, mutta puristus tankkiin on liian paineistettu ja ääneni nousee korkeuksiin, jos kaksi yrittää lyhkäseen penkkiin
tounge.gif

Tosin eipä nyt tarvitse jakaa tätä nautintoa kenenkään kanssa
cool.gif

Ainoa ongelma on se, että Thunderbird on modattu yksipaikkaiseksi cafe raaseriksi ja orkkis penkki kadoksissa...
Neitoni haluaisi kovasti kaunokaiseni kyytiin, mutta puristus tankkiin on liian paineistettu ja ääneni nousee korkeuksiin, jos kaksi yrittää lyhkäseen penkkiin
tounge.gif

cool.gif
No tuommoinen ongelma on helposti - joskaan ei kovin halvalla - ratkaistavissa: hommaa neidolle oma mopo.
idea3.gif

Nautinnon jakaminenkin on paljon mukavampaa, kun on kummallakin oma kulkupeli alla.
biggrin.gif

tounge.gif

cool.gif
No tuommoinen ongelma on helposti - joskaan ei kovin halvalla - ratkaistavissa: hommaa neidolle oma mopo.  
idea3.gif

Nautinnon jakaminenkin on paljon mukavampaa, kun on kummallakin oma kulkupeli alla.  
biggrin.gif
Totta höpiset tuosta nautinnon jakamisesta, mutta kun nykyinen haluaa vain naaatiskella maisemista leveän selkäni takaa
tounge.gif

Back