• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vieläkin kaksipyöräinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aamulehti 5.11.

Mopoilija kuoli keskiviikkoiltana Merikarvialla törmättyään pakettiautoon. Onnettomuus sattui Tuorilassa valtatie 8:lla, kertoo Kankaanpään poliisi.

Autoilija kertoi poliisille, ettei havainnut mopoa ennen törmäystä eikä nähnyt, mihin osui. Käännyttyään takaisin hän löysi ajoradan reunasta mopon ja ojasta noin 60-vuotiaan miehen.

Tie onnettomuuspaikalla oli suora ja valaisematon. Näkyvyyttä heikensi kostea asvaltti.

Ikävä tapaus, tietenkin. Kuitenkin silmääni pistää taas kerran tuo otsikointitapa. Miten ihmeessä voidaan tulkita. että mopoilija törmäilee, kun auto tulee takaa päälle?  
veryangry.gif

Uhrille:  
kynttila.gif

muokkasitko muuten itse vai kirjoittavatko ihan itse lehdessä "mopo(ilija, n...jne)".
omg.gif
En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat muokkaamisella.
withstupid.gif

Kyllä tuo on suora lainaus lehden sivulta lyhentämättömänä.
Niin että jos tuo kerran mopo(50cc) on ollut, on se mahtanut olla vanha pappiska...

olisihan se toki aikamoinen ilmestys kun 60 vuotias ukko painelee uudella Aprilia RX :ällä ympäri pitäjiä
biggrin.gif

Edit: Nyt minä unohdin vastata tuohon kysymykseesi.. eli siis olitko vaihtanut kenties moottoripyörä -sanan tilalle mopottimen... mutta jos kerran on suora lainaus..

muokkasitko muuten itse vai kirjoittavatko ihan itse lehdessä "mopo(ilija, n...jne)".
omg.gif
 En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat muokkaamisella.  
withstupid.gif

Kyllä tuo on suora lainaus lehden sivulta lyhentämättömänä.
Niin että jos tuo kerran mopo(50cc) on ollut, on se mahtanut olla vanha pappiska...

olisihan se toki aikamoinen ilmestys kun 60 vuotias ukko painelee uudella Aprilia RX :ällä ympäri pitäjiä
biggrin.gif

Edit: Nyt minä unohdin vastata tuohon kysymykseesi.. eli siis olitko vaihtanut kenties moottoripyörä -sanan tilalle mopottimen... mutta jos kerran on suora lainaus..
Vaikka olis vanha pappiska tai korvantaukset märkänä, ei seoikeuta ajamaan takaa päin päälle niin kuin tekstistä voisi päätellä.

Tästä nyt seuraa se perinteinen pohdiskelu ja jankutus, mut onpahan porukalla ajankulua.

Back