Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Tämä tosin F1 auton laatikko, mutta ymmärtääkseni ihan samanlainen on prätkänkin laatikko.
BlackCat sanoi:Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on?
TheArska sanoi:Tarviiko siinä olla jotain ihmeellistä jos täällä jonkun asian haluaa esille tuoda? Eikai tuokaan kaikille itsestäänselvyys ole.
Esittele meille jotain ihmeellistä?
lario sanoi:Mie voin esitellä jotain todella ihmeellistä ja tuntematonta.
![]()
lario sanoi:Se on NAINEN.
jjjjj sanoi:mjoo, mutta olisko videota, mikä esittelee miten se toimii ? tai miten sen saa toimimaan niinku ite haluaa ?
Olen koittanut muutamaa eri vuosimallia ja mallisarjaa, eikä niistä mikään ole toiminut kunnolla, tai ainakaan niin miten itse olen halunnut.jjjjj sanoi:mjoo, mutta olisko videota, mikä esittelee miten se toimii ? tai miten sen saa toimimaan niinku ite haluaa ?
TunturiTT sanoi:Sinänsä mitää ihmeellistä, mutta mulla on pari tuollaisen nykyaikaisen F1:n laatikon hammaspyöriä. On muuten jännän tuntuisia käsissä. Pinta on mikrokiillotettu ja hampainen käynti on äärimmäisen pehmeää.
jjjjj sanoi:mjoo, mutta olisko videota, mikä esittelee miten se toimii ? tai miten sen saa toimimaan niinku ite haluaa ?
vetomies sanoi:Onko titaania vai terästä? Minulla on matkamuistona Felipe Massan vanhasta formulan koneesta titaaninen kiertokanki. Se on juuri tuollainen äärimmäisen sileän ja pehmeän tuntuinen, vaikka tietysti kovuusmittarilla mitattuna ei häviä muille metalleille.
Starbringer sanoi:
Kotarikuski sanoi:Ja sitä paitsi sehän toimii juuri niin kuin se ite haluaa.
TA sanoi:Eikä toimi. Se toimii täsmälleen miten sattuu.
Nitrous sanoi:Nää vanhat opetusvideot on kyllä ihan huikeita!