Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juuh, mun suoritus ainakin puuttuu, maksan sen het kun tuun reissusta kotio. (lue: ens maanantaina)Pari suoritusta puuttuu vielä, vai ovatko menneet väärälle tilille?![]()
No sitä minä olen vähän ihmetellytkin, kun herra on sentään pääosassa videolla eikä tilausta ole näkynytOnko Vepa unohtanu laittaa mulle levyn tulemaan, vai oonko mä unohtanu tilata? Muistaakseni kyllä privalla tilailin, mutta jso näin ei ole, niin paappa paappa laittaen yks tännepäin![]()
Kiitos! Poltin juuri dvd:n ja kuplapussissa on nimesi päällä. Vien sen kohta postiin. Toivotaan että saat sen jo huomenna, niin pääset viikonloppuna nauttimaan.ok, tilaus lähetetty (uudestaan)![]()
Edelleen puuttuu 2+1 suoritusta, eli yhteensä kolme! Vai onko yv:llä tilaamasi video jäänyt tulematta?Pari suoritusta puuttuu vielä, vai ovatko menneet väärälle tilille?![]()
Ota yhteyttä ostajiin yv:llä, jos ei rahoja kuulu niin nimet vaan julki. Aika sika saa olla jos moisen tilaa ja jättää tahallaan maksamatta...Edelleen puuttuu 2+1 suoritusta, eli yhteensä kolme! Vai onko yv:llä tilaamasi video jäänyt tulematta?Pari suoritusta puuttuu vielä, vai ovatko menneet väärälle tilille?![]()
Kolme vuotta sitten vastaavaa ei tapahtunut. Kaikki maksoivat levynsä hyvissä ajoin. Kuvio oli silloin samanlainen, eli postitin levyn mukana maksuohjeet. Halusin tällä maksutavalla testata yhteisön toimintatapoja. En minä kenenkään maksamattoman nikkiä aio julkaista. Tieto löytyy tästä säikeestä, jos hieman käyttää "salapoliisin" taitojaOta yhteyttä ostajiin yv:llä, jos ei rahoja kuulu niin nimet vaan julki. Aika sika saa olla jos moisen tilaa ja jättää tahallaan maksamatta...Edelleen puuttuu 2+1 suoritusta, eli yhteensä kolme! Vai onko yv:llä tilaamasi video jäänyt tulematta?Pari suoritusta puuttuu vielä, vai ovatko menneet väärälle tilille?![]()
On ihan oikea paikka kommentoida ja antaa vinkkejä.En tiedä onko oikea paikka kommentoida, mutta
DVD:lle olisi voinut tehdä valikon, josta saa valita
katsooko hitaan, keski vai nopeanryhmänajoa.
Ei ole iso "lisätyö" kun sen tekee.
Ehkä ensivuonna.
Muuten OK matskua vaikka meikäläinen näkyi vain
kerran "kovassa" vauhdissa.
Syy taisi kyllä olla oma![]()
Olen jo laittanut yv-viestin.Laita nyt ihmeessä yv maksamattomille, ei tuota voi kukaan olla tahallaan maksamatta![]()