• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Video Ahvenisto 25.7.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vepa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko Vepa unohtanu laittaa mulle levyn tulemaan, vai oonko mä unohtanu tilata? Muistaakseni kyllä privalla tilailin, mutta jso näin ei ole, niin paappa paappa laittaen yks tännepäin
smile_org.gif

Onko Vepa unohtanu laittaa mulle levyn tulemaan, vai oonko mä unohtanu tilata? Muistaakseni kyllä privalla tilailin, mutta jso näin ei ole, niin paappa paappa laittaen yks tännepäin
smile_org.gif
No sitä minä olen vähän ihmetellytkin, kun herra on sentään pääosassa videolla eikä tilausta ole näkynyt
biggrin.gif
tai en ainakaan löydä sitä inboxistani. Laita mulle privana osoitteesi, niin pääset nauttimaan omista ajolinjoistasi ja äänistä.

no voi höh!

En ollut tuolla keikalla mukana. Jos vastaisuudessa sattuu niin että vastaavaa tuotosta on tarjolla ratapäivältä jolla olen itse ollut hidastelemassa, niin lupaan jo nyt ostaa ko. komedian =)

ok, tilaus lähetetty (uudestaan)
tounge.gif
Kiitos! Poltin juuri dvd:n ja kuplapussissa on nimesi päällä. Vien sen kohta postiin. Toivotaan että saat sen jo huomenna, niin pääset viikonloppuna nauttimaan.

Olen mahdollisesti tuhonnut vahingossa ensimmäisen tilausviestisi, anteeksi. (Tämä on yksi tietotekniikan turvallisuuteen liittyvä asia, johon liittyvää kahta kurssia juuri suoritan TTY:llä.) Onneksi tällä kertaa tapahtunut virhe on mahdollista korjata.

-Vepan videopaja-

Pari suoritusta puuttuu vielä, vai ovatko menneet väärälle tilille?
bawling.gif
Edelleen puuttuu 2+1 suoritusta, eli yhteensä kolme! Vai onko yv:llä tilaamasi video jäänyt tulematta?
Ota yhteyttä ostajiin yv:llä, jos ei rahoja kuulu niin nimet vaan julki. Aika sika saa olla jos moisen tilaa ja  jättää tahallaan maksamatta...
Kolme vuotta sitten vastaavaa ei tapahtunut. Kaikki maksoivat levynsä hyvissä ajoin. Kuvio oli silloin samanlainen, eli postitin levyn mukana maksuohjeet. Halusin tällä maksutavalla testata yhteisön toimintatapoja. En minä kenenkään maksamattoman nikkiä aio julkaista. Tieto löytyy tästä säikeestä, jos hieman käyttää "salapoliisin" taitoja
biggrin.gif

Edit: Julkinen painostus toimii
biggrin.gif
, enää on jäljellä kaksi maksamatonta.

En tiedä onko oikea paikka kommentoida, mutta
DVD:lle olisi voinut tehdä valikon, josta saa valita
katsooko hitaan, keski vai nopeanryhmänajoa.

Ei ole iso "lisätyö" kun sen tekee.

Ehkä ensivuonna.

Muuten OK matskua vaikka meikäläinen näkyi vain
kerran "kovassa" vauhdissa.
Syy taisi kyllä olla oma ;)

En tiedä onko oikea paikka kommentoida, mutta
DVD:lle olisi voinut tehdä valikon, josta saa valita
katsooko hitaan, keski vai nopeanryhmänajoa.

Ei ole iso "lisätyö" kun sen tekee.

Ehkä ensivuonna.

Muuten OK matskua vaikka meikäläinen näkyi vain
kerran "kovassa" vauhdissa.
Syy taisi kyllä olla oma ;)
On ihan oikea paikka kommentoida ja antaa vinkkejä.

Ehdottamasi valikkojako on ihan hyvä idea.

Olettehan huomanneet, että DVD-soittimenne "next chapter" -näppäimellä pääsee hyppäämään minuutin eteenpäin, ja suoralla chapterin numerovalinnalla pääsee haluamaansa kohtaan. Jos haluaa optimoida itsensä katselua, niin videon voi katsoa ensin läpi ja kirjata chapterinumerot muistiin. Näin niihin voi myöhemmin palata nopeasti "kelaamatta" koko levyä läpi.

-Veijo-

minä olen ainakin maksun suorittanut jo samana päivänä kun DVD kolahti postiluukkuun

Laita nyt ihmeessä yv maksamattomille, ei tuota voi kukaan olla tahallaan maksamatta
omg.gif

Kiitos! Nyt on kaikki velat kuitattu  
062802jumpie_prv.gif

Vähäiset levykannet pääsivät loppumaan, mutta sain viikonloppuna veljeltäni lisää. Voin nyt lähettää vielä toimittamattomat levyt. Levyjä voi vielä tilata edelleen, jos jostain syystä on tämä viestiketju päässyt livahtamaan ohitse huomaamatta
biggrin.gif
.

-Veijo-

Back