Oli se. Vuonna 2005 oli HDCF:n päärallissa myös yksi Victory töllisteltävänä.Eikö hammeri ollut pari vuotta sitten näytillä messuilla?
Enemmänhän tuo on H-D kuin V-rod on.
editaremman näköinen oli kuin kuvissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli se. Vuonna 2005 oli HDCF:n päärallissa myös yksi Victory töllisteltävänä.Eikö hammeri ollut pari vuotta sitten näytillä messuilla?
Enemmänhän tuo on H-D kuin V-rod on.
editaremman näköinen oli kuin kuvissa.
just tuota mallia tarkoitin aiemmin..Tuollainen osui bensa-asemalle samaan aikaan minun kanssani. Selvä perusorggilainen, vai mitä?![]()
![]()
Tää on kyllä alkanut jollain perverssillä tavalla kiinnostaa... Pikkasen ollut ajatuksissa springerin päivittämine matkamalliin kun jälkikasvukin haluais ajelulle, mutta pitääpä nyt malttaa ainakin hetkinen ja tarkastaa victory.Tuollainen osui bensa-asemalle samaan aikaan minun kanssani. Selvä perusorggilainen, vai mitä?![]()
![]()
Tuommoiset Victory Visonit oli tarkoitus koettaa vuokrata tulevan kesän USA:n itärannikon turneelle, mutta Eagleriders onkin juuri parahiksi lopettanut noiden vuokraamisen...Tää on kyllä alkanut jollain perverssillä tavalla kiinnostaa... Pikkasen ollut ajatuksissa springerin päivittämine matkamalliin kun jälkikasvukin haluais ajelulle, mutta pitääpä nyt malttaa ainakin hetkinen ja tarkastaa victory.Tuollainen osui bensa-asemalle samaan aikaan minun kanssani. Selvä perusorggilainen, vai mitä?![]()
![]()
Just luin että lumia riittäisi syksyynLumien lähdettyä tulee Victory Hammer 8-ball!!Ovat luonnossa paremman näköisiä kuin kuvissa. Mukavan tuntuisia persuksen alla, ainakin mun!![]()
Ajoasento näyttää vähän erikoiselta. Muuten kyllä ymmärrän että vetoaa moneen, kuvan varusteet vain eivät taida kuulua perushintaan.Ovat luonnossa paremman näköisiä kuin kuvissa. Mukavan tuntuisia persuksen alla, ainakin mun!
Näin taitaa olla.Kävin noita Raision BW:ssa ihmettelemässä. Hammer S on ihan hieno, mutta joku juttu noissa häiritti silmää... Liiankin koreita?![]()
Ja OT, hyvää syntymäpäivää!Kävin noita Raision BW:ssa ihmettelemässä. Hammer S on ihan hieno, mutta joku juttu noissa häiritti silmää... Liiankin koreita?![]()