uula sanoi:Kysyitkö lainaavatko liinoja pyörän kiinnitykseen vai pitääkö olla omat?
Juu omat olla pitää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
uula sanoi:Kysyitkö lainaavatko liinoja pyörän kiinnitykseen vai pitääkö olla omat?
uula sanoi:No niin, nyt se on varattu. Pyörä 25.6. Milanossa (toivottavasti)
Eikun reittejä plänäämään![]()
Suzu-ukko sanoi:Mulla jo reitit päässä mutta ei navissa.. Noin 3 vkoa valmiiksi mietittynä.
uula sanoi:Millaista reittiä funtsit, noin niinku pääpiirteissään?
uula sanoi:No niin, nyt se on varattu. Pyörä 25.6. Milanossa (toivottavasti)
Eikun reittejä plänämään![]()

Ihan eri vastaukset kuin viime vuonnaW-P sanoi:Mulla IF.
suopo sanoi:Saisko tähän vaikka kerättyä tietoa missä vakuutusyhtiöissä kuljettaminen kuuluu kaskoon ja missä ei
Mitkäs teillä on vakuutusyhtiöinä W-P & YKa ?
Mulla Fennia, siellä ei kuulu kaskoon
IF, ei kuulu kaskoon ulkomailla, (kpl 3.12.3)
suopo sanoi:IF, ei kuulu kaskoon ulkomailla, (kpl 3.12.3)
suopo sanoi:Piti vähän surffata aiheesta,
aika samoilla linjoilla ollaan.
Kaiveluiden jälkeen päädyin siihen henkilökohtaiseen käsitykseen että kuljetusliikkeellä on oikeus rajoittaa vastuutaan, määrät on määritelty ja maantiekuljetuksissa on juurikin tuo max 8,33 SDR/kg.
Ainoastaan siinä tapauksessa että rahdinkuljettaja on aiheuttanut vahingon tahallisesti tai törkeän huolimattomasti eivät vastuuta rajoittavat säännökset astu voimaan.
Ja tässä kohtaa onkin just se kädenväännön paikka ; mikä on tahallisuutta ja/tai törkeää huolimattomuutta, nää on just niitä jotka menee oikeuteen jos ei päästä yhteisymmärrykseen
Jos joku jaksaa kahlata niin tossa joku doku
http://www.skal.fi/files/1128/kuljoik2006SAL_ry_pdf.pdf
nipo sanoi:Mutta toi kohtahan koskee vastuuvakuutusta ja siitä kai tässä ei nyt ollut kyse (amatöörin tulkinta)?