Totta mooses porukalla jos vaan aikataulut ja reitti natsaa!Just äsken katselin itsekin kaihoisasti Ukrainan suuntaan, josko mekin päiväseltään siellä pyrähdettäisiin? Esim. Lviv-Ternopil-Cernivci -reitin luulisi ajavan päivässä, kartan mukaan kilsoja UA:n puolella aika tarkalleen 400. Kokemusta kellään Puola-Ukraina - ja Ukraina-Romania -rajamuodollisuuksista?Määränpää on itäinen Ukraina ensin, jossa kattelen, et toimiiko siellä mikään ja jos toimii, ni sitten kohti Krimin niemimaata, mutta jos ei toimi, ni sitten siirryn pikapikaa Romanian puolelle(Moldova pohjoispuolelta kiertäen), jossa olen likkunut kovastikkin ristiin ja rastiin..... Arveluttaa vaan Ukrainan kyrilliset kirjaimetNavigaattorissa on koko Puola, muttei mitään Ukrainasta...![]()
![]()
Yritän ajaa Augustowin ja Bialystokin välille ekaksi yöksi. Usein olen ollut Turmot hotellissa Augustowissa yötä.....
Jos löydän teidät(suomalaiset rekkarit huomaan varmasti!), tai saan kiinni, ni ajan ohiten(huomaatte VARMASTI äänistä mikä siinä meni) ja laitan vinkun oikealle kuppilan kohdalla ja tarjoan pullakahvit kaikille !!!![]()
Laittakaas vielä tähän, millasia vehkeitä teillä on, et "skarppaan" vielä merkkien kanssa...![]()
Ukrainaan olis senkin takia kiva mennä ettei olis lukioaikojen venäjänopiskelu mennyt hukkaan. Kyrilliset kirjaimethan on ihan helppoja![]()
Sotaratsuna mulla on Ktm Adventure oranssilla "huomiovärillä", eli erottuu.
Mulle passaa vaikka päästeltäisiin Puolasta Ukrainaan porukalla. Kivempi siellä on neljästään sitten kusessa olla![]()
Ite ajelen sini-hopeisella busalla.. Tuskin mekään ihan kävelyvauhtia edetään, että saas nähdä saakko ajamalla meitit kiinni..Mutta vaihellaa vaikka numerot niin voi pistää koodia missäpäin sitä ollaan hukassa..