>>> Enpä ois suostunut jättämään mopoani sinne pientareelle. <<< Niin . . . . mitäköhän olisit tehnyt, jos maijaan sinut olisi laitettu ? ? ? ? Sillä hetkellä kaikki voima ja valta on poliisilla . . . olisitkohan alkanutEnpä ois suostunut jättämään mopoani sinne pientareelle.
Ehkä hieman yliampuvia taas keinot ylinopeustapauksissa.
Jotensakkin hauskaa, että voit ajella autolla toisen ihmisen, taikka motoristin yli, ja siitä lähdet kivasti kotia kohti, kortti taskussa.
Ei vain ole oikein osannut ymmärtää tän suomalaisen oikeusvaltion toimia enää pitkään aikaan. Voimia, ja varoja suunnataan aivan ketun pahasti väärään suuntaan.
Ehkäpä alkuun olisin koittanut neuvotella jotain ratkaisua tilanteeseen, ja jos se ei tunnu luonnistuvan, no. Eipä ole ensimmäinen, eikä viimeinen kerta kun painitaan näitten setien kanssa. Eipä siinä ole ennenkään yksi partio riittäny. Ja niistä kerroista en yleensä minä ole sitä aloittanut.
>>> Ehkä hieman yliampuvia taas keinot ylinopeustapauksissa.
<<< Luultavasti poliisit olivat ensinmäisen pysäytyksen jälkeen antaneet luvan
Näinhän se on. Mutta olisiko oikeutettua että yli 10k€ mopot jätetään pientareelle, ja pahimmassa tapauksessa katoavat sieltä? Vakuutusyhtiöhän se joutuu maksumieheksi, ja sitä kautta taas kaikki motoristit? Näin se kiertää.
>>> Jotensakkin hauskaa, että voit ajella autolla toisen ihmisen, taikka motoristin yli, ja siitä lähdet kivasti kotia kohti, kortti taskussa. <<<<< Hauskaa sinusta
Juupa juu. Voit ymmärtää tän heiton aivan kuten haluat, mutta jos et huomannut sen sarkastisuutta niin?......
>>>> Ei vain ole oikein osannut ymmärtää tän suomalaisen oikeusvaltion toimia enää pitkään aikaan. Voimia, ja varoja suunnataan aivan ketun pahasti väärään suuntaan. <<<<< Itse olemme äänestyskäyttäytymisellämme antaneet 200:le torvelolle Arkadianmäellä valtakirja . . . . minä mukaanlukien
En ole antanut kenellekkään valtakirjaa. Jätin äänestämättä, koska en löytänyt sellaista ehdokasta, jota olisin voinut äänestää hyvillä mielin.
Joku jo kirjoitti: Mies tekee, mies vastaa . . . . . mutta tällekin palstalle väärinymmäretyt kaapin alla kasvaneet, joilla ei ollut kanttia ajaa poliisia karkuun, kitisevät kortin menetystään ja sakkoja, säälittävää tosi säälittävää.
Enpä tässä tainnut kitistä kortin menetyksestä, vaan nykyaikaisesta oikeustajusta, ja siitä miten laitetaan teot arvo, ja vakavuusjärjestykseen.