Voi ristus että jaksat jauhaa tota samaa vanhaa skeidaa... Johan sä joskus keräsit lelusi ja lähdit johonkin muualle, eikös siellä sitten porukka taputellut riittävästi pikku kilvanajajan päätä kun taas löysit tiesi tänne?EDIT: monesti tulee mietittyä niitä vanhoja hyviä aikoja kun itse tälle sivulle kirjauduin kun ei ollut tuollaisia ahdasmielisiä ihmisiä puolet porukasta. Silloin osattiin olla puuttumatta ja puhumatta paskaa asioista mistä ei ollut hajua ja vedettiin yhtä köyttä joka asiassa. Tuossa on yksi syy miksi en ole enään vuosiin ollut motoorg jäsen enkä tule olemaankaan enään. Tämä homma on menettänyt hohtonsa ihan samoin kuin bomber foorumi. Mutta niinhän ne sanoo että kaikki hyvä loppuu aikanaan![]()
Eiks niin että sä taas keräät lelus ja lähdet pois? Niinhän?
Kasva nyt jo vittu isoks tai ainakin aikuiseksi.
Kova huuto "äärirajoilla" ja "limitillä" vetämisestä. Voi h*****i!
Ainoo "limitti" on kun vuorokausi on liian lyhyt.
(kaikenlaisia neljäkuutosia ollaan olevinaan)
RG kriteerin mukaan olet hyvin hyvin paha vetonainen. Vielä kun kaadat sen mopon jotenkin aloittelijamaisesti niin se kruunaa tuon tittelin. Itse kun olen ajanut yli 10 eri kansallisuuden omaavan vetomiehen ja naisen kanssa ja heidän ajotekniikkaa katsoessaan en vain löydä yhteinäisyyksi noihin janipetteri videoihin jossa perusteetkin tuntuu olevan hukassa. Mutta vitustako minä tiedän kuten se jo tuossa aiemmin huomattiin...