Kaipaaminen on täysin oma olettamasi. Mielestäni ei olisi vahinkoa sattunut, vaikka ko. kuski olisi paketoinut pyöränsä koivu-merkkisen lehtipuun ympärille.Niin... En tiedä mistä sulle tuollainen tuli mieleen, meinaan kyllä noita kuskeja yleensä kutsutaan tankojuopoiksi.Ja vetomies taas vauhdissa. Sillälailla.*kliks*![]()
Mutta laitetaan vaan peukut pystyyn humalaisten kuskien puolesta, niitähän näytät kaipaavan![]()
![]()
![]()
Tällä palstalla ei vaan saa ilmaista paheksuntaa roimaa ylinopeutta ajavia kohtaan. Siinä ymmärtääkseni jotenkin rikotaan ikimuistoisen nautintaoikeuden sääntöä.
RG kriteerin mukaan olet hyvin hyvin paha vetonainen. Vielä kun kaadat sen mopon jotenkin aloittelijamaisesti niin se kruunaa tuon tittelin. Itse kun olen ajanut yli 10 eri kansallisuuden omaavan vetomiehen ja naisen kanssa ja heidän ajotekniikkaa katsoessaan en vain löydä yhteinäisyyksi noihin janipetteri videoihin jossa perusteetkin tuntuu olevan hukassa. Mutta vitustako minä tiedän kuten se jo tuossa aiemmin huomattiin...