• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

veto/kukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarno73
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistähän mahtaa johtua että pääkaupunkiseutu oli kiitettävän huonosti edustettuna tuossa tilastossa kuolonkolareista ?Täällä kun joka päivä ajelee niin luulisi asian olevan päin vastoin . Autolla tulee ajeltua rauhallisesti mutta mopolla karkaa välillä pikkupiru irti .

Miten moni on lisännyt/vähentänyt vauhtia täällä käytyjen keskusteluiden perusteella?Eli onko veto/kukka jutuilla vaikutusta?

Jos et kerro kellekään niin voin paljastaa sulle, että ajan aika kukkismaisesti. Täällä olevien kirjoitusten takia pitää joskus kaasua vähän päräyttää TB:n pihalla, jotta maine pysyy ja pojat tietää tuon ajavan aina 2markkaa ja keula pystyssä
smile_org.gif
Ilman noita kukkis jutta ei tarvis esittää.

sanoi:
Liekkö nämä olleet vetomiehiä vai kukkahattuja? http://www.motosurvival.com/Fi/Onnettomuudet/index.html

Tosi mauton kommentti. Ootko nyt sankari  
sad_orig.gif

Ei oo vaikuttanut, itse olen molempia, toisinaan kukkahattu ja taas toisinaan vetomies. sehän vain riippuu ajasta ja paikasta ja mielialanvaihteluista.
withstupid.gif

On ollut sellanen vaikutus että näitä juttuja tulee lueskeltua ehkä kolme kertaa vuodessa. Liikenteessä ei kyllä niin minkäänlaista vaikutusta.

Aika heikosti menee jos pitää foorumikirjoittelua syyttää omasta ajotavasta. Ihan itse on kahvaa käännetty ja sen mukaan mennään eteenpäin...

Back