Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taatusti ottavat vaihdossa, mutta ei niitä kannata puoli-ilmaiseksi antaa. Saattaa kuitenkin tarvita niitä itse joskus...zxr on kyseessä.noita säätöpaloja saa varmaan ihan mp liikkeistä?ettei tarvi sumekolta alkaa tilaileen...ja ottavat kai entiset vaihdossa?kiitoksia vastauksista!
Paitsi jos kyseessä on ensimmäinen vuosimalli...Ei tarvii ZXR:ssä irrotella nokkia, sillä keinuvivut saa tökittyä pois palojen edestä.
Jep, niin taitaa olla. Mutta muistelin että jukepoksilla olisi L-mallin vekotin, jolloin ei nokkia tarvitse irrottaa.Paitsi jos kyseessä on ensimmäinen vuosimalli...Ei tarvii ZXR:ssä irrotella nokkia, sillä keinuvivut saa tökittyä pois palojen edestä.
aivan oikein muistelet!L-malli. edit.sorry huonosti infottu eka viesti...Jep, niin taitaa olla. Mutta muistelin että jukepoksilla olisi L-mallin vekotin, jolloin ei nokkia tarvitse irrottaa.Paitsi jos kyseessä on ensimmäinen vuosimalli...Ei tarvii ZXR:ssä irrotella nokkia, sillä keinuvivut saa tökittyä pois palojen edestä.
Oiva apu on digikamera, sillä kun napsii kuvia purkuhommien edetessä niin romppeet löytävät paikkansa myös kasausvaiheessa!Eipä tuo säätöhomma tosiaan mikään paha rasti ole. Viime talvena sen ensimmäisen kerran tein ja aikaa meni lähinnä ihmettelemiseen, että miten koko laitos puretaan, mitä kaikkea pitää purkaa ja sitten vielä kun yritti muistella että mistä välistä kaikki vaijerit ja letkut menee.
tarkoitatko zephyr 1100,kyl vissiin nokat joutuu irroittamaan,mutta ei tuo paha homma ole. säästät tuon 350e (hirvee hinta n.1,5 tunnin hommasta) jos ei ole peukku keskellä kämmentä.. ainahan se on kotiinpäin mitä enempi oppii.. manuaali kouraan ja tutkailemaan (ja ne bisset voi sit hörpätä jälkeenpäin)Kaveri on pohtinut samaa venttiilien säätö itse vai ei -hommaa juuri tuon saatanallisen purkamisen vuoksi. Onkos jollain tietoa, että onnistuuko ison zephyrin säätäminen ilman nokka-akseleiden, tms. purkamista?
Juuri tuosta pyörästä on kyse, kaveri semmoisen omistaa ja on kahden vaiheilla tuon säätöoperaation suhteen, eli tekiskö itse vai veiskö liikkeeseen.tarkoitatko zephyr 1100,kyl vissiin nokat joutuu irroittamaan,mutta ei tuo paha homma ole. säästät tuon 350e (hirvee hinta n.1,5 tunnin hommasta) jos ei ole peukku keskellä kämmentä.. ainahan se on kotiinpäin mitä enempi oppii.. manuaali kouraan ja tutkailemaan (ja ne bisset voi sit hörpätä jälkeenpäin)Kaveri on pohtinut samaa venttiilien säätö itse vai ei -hommaa juuri tuon saatanallisen purkamisen vuoksi. Onkos jollain tietoa, että onnistuuko ison zephyrin säätäminen ilman nokka-akseleiden, tms. purkamista?![]()
Kävin eilen "hoviroparia" morjestamassa ja sillä oli just tommonen 1100 Zephyr pöydällä. Se ainakin kiroili säätöä hankalaks (lue aikaavieväksi), nokat pitää irrottaa jos paloja vaihtaa ja työalue on hanka runkoputkien välissä kun se on täynnä puolia jotka pitää irrottaa. Zephyrissähän on 8 tulppaa eli 4 puolaa.tarkoitatko zephyr 1100,kyl vissiin nokat joutuu irroittamaan,mutta ei tuo paha homma ole. säästät tuon 350e (hirvee hinta n.1,5 tunnin hommasta) jos ei ole peukku keskellä kämmentä.. ainahan se on kotiinpäin mitä enempi oppii.. manuaali kouraan ja tutkailemaan (ja ne bisset voi sit hörpätä jälkeenpäin)Kaveri on pohtinut samaa venttiilien säätö itse vai ei -hommaa juuri tuon saatanallisen purkamisen vuoksi. Onkos jollain tietoa, että onnistuuko ison zephyrin säätäminen ilman nokka-akseleiden, tms. purkamista?![]()