• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Venäläiset vallanneet motoparkin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turboJR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaan ei miun kohdalla niin suurta huoleen, jos asia keskittyy vain foorumille, oon harrastanu nykyisin myös ns. hyväksyttyjä moottoriurheilu lajeja, Karting, kelkkailu.
http://wwnet.fi/lprua/
Ne on tehty kaupungin kanssa yhteistyössä! Siis näiden venäjänrajan kaupunkien...
"savosta loppui hulluus, kun sinne saatiin juna rata" kertoi ala-asteen opettajani, epäilen oliko oikeassa...?

Oon keskustellu kaksi pitkää puhelua ton Mutasen kanssa. Tuntui että hän ymmärtää kantani, mutta en edelleenkään edusta muuta kuin itseäni, eikä ole samaa "egoa" kuin Jukalla.
Jospa Hän käyttäisi nyt sitä tahdon ja tiedon voimaa motoristien puolesta!
Minua ei ole pyydetty ottamaan yhteyttä ympäristökeskukseen kenenkään osapuolen toimesta ja tiedän sitä asiaa olevan hoitamassa minua huomattavasti pätevämmän ihmisen, joten mitään syytä yhteydenottoihin puoleltani ei ole.

Jonkun verran tulee käytettyä aikaa noihin valituksiin ja vastineisiin. Tässä kuussa kertaalleen käräjillä käyty ja muutamaan vakuutuscaseen jouduttu osallistumaan.

Tänään katseltiin kisoja ja menoa ihmeltiin. Huimia aikoja ensikertalaiset täällä vetivät, parhaana esimerkkinä Mossa, joka naputteli 1:26.6:n aika-ajossa. Aika huima aika Motoparkissa kaverilta joka tänä vuonna ensimmäistä kertaa lajin pariin saapui. Ei voi kuin ihmetellä miten joillakin on lahjoja ja päätä ajaa. Jyrkinkin ensimmäinen esiintyminen Suberbikessa oli aika hyvä. Viimeisellä kierroksella sitten joutui taipumaan neljänneksi. Huomenna sitten jännittämään miten pojat pärjäävät A:ssa.

Jukka

Olisi pitänyt tuo rata-ajo opetella silloin kun sita "päätä" ei ollut...
Mopo iänkin olin käynyt ennen 15v. ja hypin Raisulla yli sellaisten ojien, joita nyt varoisin jalkaisin. Nuoruus ja hulluus, ois ees jäänyt jotain.. (36v)
Mut edelleen asiaan, Motoparkin lupa on NYT käsittelyssä, ja Mutasen numero tiedossa. Tämä foorumi ei johda mihinkään!
Jukalle lupaan yrittää ajaa kovempaa, se 1.30 tuskin! Mut se on totta, et meidän pitää kokeilla se kilpailus, ei ratapäivil, eli Jukalle terveisiä!
js

... Tänään katseltiin kisoja ja menoa ihmeltiin. Huimia aikoja ensikertalaiset täällä vetivät, parhaana esimerkkinä Mossa, joka naputteli 1:26.6:n aika-ajossa. Aika huima aika Motoparkissa kaverilta joka tänä vuonna ensimmäistä kertaa lajin pariin saapui. Ei voi kuin ihmetellä miten joillakin on lahjoja ja päätä ajaa. Jyrkinkin ensimmäinen esiintyminen Suberbikessa oli aika hyvä. Viimeisellä kierroksella sitten joutui taipumaan neljänneksi. ...
Seuralin vain online ajanottoa mutta sekin oli jo jännää. Jotain vähän tälläseen olen viitannut kun on ollut puhetta lahjattomien turhasta harjoittelusta. Kai se Mossakin on reenannut mutta eipä ole hukkaan mennyt -- mahtavaa! /z

edit1: Mossa on kai 1:26:lla Komeetta omassa luokassaan? Pikkasen kauden aikana sähläämälläkin B:n voitto, kaikki jotka menee alle kolmenkympin matopurkissa mun luokittelussa käsittämättömiä lahjakkuuksia, ne ketkä pätkii alle kolmen viiden kättelyssä mentyään radalle ovat jo kovia kykyjä.

Kuinka joku voi kuvitella, että venäläiset tuhatvuotisena valtakuntana, havittelisi vaan jotain moottorirataa suomesta?
tounge.gif

Huh huh...pelottaa...
Onneksi asukaslukujen suhde on oikein päin. Ryssällä noin 150 miljoonaa joista suurin osa juoppoja. Euroopassa enemmän kuin tuplat, vaikka suomalaisia juoppoja ei lasketakaan kummankaan eduksi.
wink.gif

Mutta todennäköisesti suomalaiset valitsevat jälleen sen mielistelevän ryssän persettä nuolevan kissan osan, ja muutaman vuoden ilmasta mustaa maitoa. Jotta täällä ehditään "valmistaa" uusi päättävä kansakunnan kerma.
biggrin.gif

Aivan kuin -80 ja -90 luvun taitteessa. Jostain vain ilmestyi Lipposet sun muut, ihan kuin tehtaassa olis tehdyt. Niitä vaan mentiin äänestämään..ihan yht äkkiä. Kun tiedotusvälineet ensin aivopesi "demokratian".
wink.gif

Samaa aivopesua on ilmaston lämpeneminen suomessa. Jos kukaan ei ole vielä havainnut, että kylmenee jatkuvasti, niin totean vaan, että ehkä se onkin totta, että: "helvetti jäätyy"
wink.gif

Joo, mitenkä tuo liittyy moottoriurheiluun???
Venäläiset ovat jo vallanneet Imatran, kai se putin, kun on tarjan kaveri, tulee tännekin!? Niinkuin Stalin piirsi rajaviivan kulkemaan Enson jäädessä ryssille, no kannatan tota tyhmyyttä ja ilmastosopimusta... Eli tankkaan autoni ja tuon bensaa, 98, kaupunkimme itäosasta...

http://wwnet.fi/lprua/
Ja seuramme jäsenistö, ainakin Kartingin osalta koostuu mm Kimistä, ja noista "ryssistä"...
Ovat kyllä nopeita, mm Viking Trophy, ja muutenkin taitavia nuoria, mm, Olga, joka oli sadekisas 2.Rotax max, edellinen autoni omistaja ,Jere voitti, tolla mm. Euroopan mestaruuden
Niin kauan kuin en noille pärjää, kun kysytään vastaan naapurin tullimiehelle miksi kuljetan renkaita; he ajavat miun radallani...

Tarja rules, äänestäkää häntä, putinin tyttökaveri

Back