Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Niiin ja tauoista sen verran että syö miestä kun nykysellään kahvikuppi maksaa 2e ja ennen 2mk.
Jo kevarilla tuli opeteltua tuo vasemalla kaasuttaminen, kun oli d-lukollinen kypärä ja sitä ei saanut vasemalla pujoteltua kiinni. Tiedä sitten miten sen ikäisenä oli aina niin kiire ettei sitä hihnaa ehtinyt kiinnittämään ennen ajoon lähtöäKaasukäden sormet tuppaa puutumaan ja niitä kun on paha lepuuttaa ajon aikana.Voihan sitä tietysti ottaa vasemmalla kädellä kaasusta kiinni ja antaa palaa,mutta on sangen hankalaa ja lienee vaarallistakin![]()
ZXR:llä kun nostaa matkavauhdin riittäväksi niin ei puudu kyllä enää mikään...200 km menee kevyesti.Edellinen pyörä oli kawa zxr ja 100km oli maksimisiivu, minkä jaksoi ajaa ilman suurempia tuskia.
Nykyisestä pyörästä ei olekkaan vielä kokemusta.
Hei mullahan löytyy kans sellaiset sormipuristimet. Niitä on hyvä puristella kun katsoo Kauniita ja rohkeitaViime keväänä tähän aikaa tajusin kaivaa varaston kätköistä semmoiset sormipuristimet, ja niillä sitten treenasin iltaisin telkkarin ääressä, niin kyllä auttoi.
Ei kannata rahalla hankittua masua mennä millään diettillä pilamaan.[
Mulla alkoi tänään dieetti ja nenänvalkaisukausi että saan masuni prätkäilykuntoon. Mun tekee mieli kaljaa ja pizzaa![]()
![]()
![]()
Meikäläisellä on kanssa niin kallis vatsa että ei todellakaan ole varaa laihduttaa. Kyllä tuohon on jo pari kivitaloa uponnut!Ei kannata rahalla hankittua masua mennä millään diettillä pilamaan.masulla saa tukea tankista, ei ranteet väsy, uskokaa pois!![]()
Joo mä huomasin saman että ranteet lepää kun masulla ottaa tankista tukea, mutta tytöt ja vaimo tykkää enemmän kun ei ole hirveä masuEi kannata rahalla hankittua masua mennä millään diettillä pilamaan.masulla saa tukea tankista, ei ranteet väsy, uskokaa pois!![]()