Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mek sanoi:Kokeilin lentoaseman myymälässä suomalaisia QuietOn vastamelukorvatulppia. Tuntuivat hyvältä korvassa ja hämmästyttävän hyvin vaimentavat mataliakin ääniä. Meinasin jo tehdä kaupat, mutta jäin vielä miettimään. Motouutisten testissä niitä kehuttiin myös, mutta verkkokauppa.comin tuotearvostelussa joku kirjoitti, että tulppia on kypärän alla vaikea saada niin, etteivät ne osu kypärään. Se taas aiheuttaa ärsyttävää melua ja noilla tulpilla myös samaa vinkunaa, joka asennettaessa kertoo että tulpissa on vielä virtaa. Mulla oli sama "pumppausongelma" kuoppaisella tiellä myös paljon kehuttujen Alpine Moto Safe tulppien ja Stanleyn DIY muotoonvalettavien tulppien kanssa.
EARilla mennään edelleen. 2 paria päivä, aina tulpat poistettaessa vaihdetaan taskussa "elpynyt" pari korviin.
protoni sanoi:Löytyyköhän noita senan kypäröitä jo oikeasti jostain? Voisi olla ihan kiinnostava vaihtoehto kun alkaa kypärän vaihto olemaan muutoinkin ajankohtaista.

Pete2 sanoi:Kokeilin messuilla vastamelukorvatulppia. Meillä on Bosen vastamelukuulokkeet ja ei noista tulpista ollut kyllä mihinkään kuulokkeisiin verrattuna. Tuo kypäräajatus olisi kyllä mielenkiintoinen.
Pete2 sanoi:Kokeilin messuilla vastamelukorvatulppia. Meillä on Bosen vastamelukuulokkeet ja ei noista tulpista ollut kyllä mihinkään kuulokkeisiin verrattuna. Tuo kypäräajatus olisi kyllä mielenkiintoinen.
Muistelen että olisi olleet bosen tulpat mutta en mene vannomaan. Kannattaa kokeilla jossakin liikkeessä itse. Tuo oli sellainen pikahavainto kun olen huomannut miten hyvät nuo Bosen vastamelukuulokkeet ovat.shyhander sanoi:Nyt pitää kysyä tarkentava, siis bosetko on huonot vai jotku muut?
shyhander sanoi:Nyt pitää kysyä tarkentava, siis bosetko on huonot vai jotku muut?