Oot sä vaan hieno mies.. ja hieno aate..Suurin osa näistä tänäpäivänä näkyvistä mp-ajajista on sellaisia että mieluummin vetäisin turpaan kuin moikkaisin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot sä vaan hieno mies.. ja hieno aate..Suurin osa näistä tänäpäivänä näkyvistä mp-ajajista on sellaisia että mieluummin vetäisin turpaan kuin moikkaisin.
Kuulut siihen homo runkkari genreen josta johtuen en enää moikkaa, ellei minulle moikata. Tuollaiset itsekeskeiset paskiaiset tulisi siirtää ahvenenmaalle ja antaa mantereelle tulo kielto.Aika pitkään mietin. Mikä tai kuka on motoristi? Ei sitä ainakaan vastaantulijasta näe. Saattaa olla joku huumehörhö, harrastaja, muuten vaan rikollinen tai hullu.
Ja jos moikkaan..tarkottaako se että olisin samaa kastia?
Ennen. Ennen kuin moottoripyöristä tehtiin harrastus...tossa vuosituhannen vaihteessa, tällaista ongelmaa ei ollut. Kaikki ne noin lähes 100 000 moottoripyöräilijää, siis motoristia, jotenkin vain vaistosi sen mikä on ajatusten linja.
Nykyään ei tosiaan tiedä.
Suurin osa näistä tänäpäivänä näkyvistä mp-ajajista on sellaisia että mieluummin vetäisin turpaan kuin moikkaisin.
Mutta joukossa on kuitenkin niitä helmiä ja luovia oikeita ihmisiä, että siksi..moikkaan kaikille. Rotuun tai pyörään katsomatta.![]()
Tätä se on kun kaikille tulee morjensteltua että tulee moikattua myös timon kaltaisille runkkareille. Harmi ettei tosiaan päältä näe minkälainen lahopää vastaan tulee niin voisi moisellekkin idiootille vaihtaa morjenstuksen vaikka keskisormeksi...Kuulut siihen homo runkkari genreen josta johtuen en enää moikkaa, ellei minulle moikata. Tuollaiset itsekeskeiset paskiaiset tulisi siirtää ahvenenmaalle ja antaa mantereelle tulo kielto.Aika pitkään mietin. Mikä tai kuka on motoristi? Ei sitä ainakaan vastaantulijasta näe. Saattaa olla joku huumehörhö, harrastaja, muuten vaan rikollinen tai hullu.
Ennen. Ennen kuin moottoripyöristä tehtiin harrastus...tossa vuosituhannen vaihteessa, tällaista ongelmaa ei ollut. Kaikki ne noin lähes 100 000 moottoripyöräilijää, siis motoristia, jotenkin vain vaistosi sen mikä on ajatusten linja.
Suurin osa näistä tänäpäivänä näkyvistä mp-ajajista on sellaisia että mieluummin vetäisin turpaan kuin moikkaisin.
Mutta joukossa on kuitenkin niitä helmiä ja luovia oikeita ihmisiä, että siksi..moikkaan kaikille. Rotuun tai pyörään katsomatta.![]()
![]()
Noh noh...eipäs nyt aletaHarmi ettei tosiaan päältä näe minkälainen lahopää vastaan tulee niin voisi moisellekkin idiootille vaihtaa morjenstuksen vaikka keskisormeksi...
Saman "ilmiön" oon huomannu tolla sigun mopolla ajellessani. Hauskimpia on ne jotka alottaa morjestamisen, mut sit tempaseekin häpeissään kätensä takas.Ja niinkun laitoin tonne aikasemmin, niin eipä lapanen noussu vastaantulevista mopoista kun pari päivää täs ajelin 400:lla supermotolla (joka näyttänee enduro piikiltä),
Joo kyllä olis hienoo kun erottas tollaset timo1 kaltaset kusipäät tosiaa tuol liikentees nii ei tulis turhaa moroteltua, hukkaan menee seki, tuskin tollane vatipää edes tajuais vaikka sille morjestaki.Tätä se on kun kaikille tulee morjensteltua että tulee moikattua myös timon kaltaisille runkkareille. Harmi ettei tosiaan päältä näe minkälainen lahopää vastaan tulee niin voisi moisellekkin idiootille vaihtaa morjenstuksen vaikka keskisormeksi...Kuulut siihen homo runkkari genreen josta johtuen en enää moikkaa, ellei minulle moikata. Tuollaiset itsekeskeiset paskiaiset tulisi siirtää ahvenenmaalle ja antaa mantereelle tulo kielto.Aika pitkään mietin. Mikä tai kuka on motoristi? Ei sitä ainakaan vastaantulijasta näe. Saattaa olla joku huumehörhö, harrastaja, muuten vaan rikollinen tai hullu.
![]()
Nyt kun näitä kommentteja olen lukenut tähän tervehtimisasiaan, niin ei voi kuin todeta tuon tervehtimättä jättämisen useinmiten johtuvan juuri tuosta pyörän mallista. Minulle on varmaan yli 90% vastaantulijoista moikannut ja 100% olen moikannut joko ensin tai hitaampana takaisin.Miten valitsette ketä tervehditte, kun vastaan tulee toinen motoristi?
Uutena moottoripyörällä kulkijana olen pitänyt tervehtimistä hienona tapana. Joskus vastaan tulee sellainen, joka oikein leveästi kättään näyttää ja silloin itselle tulee tällainenhyvä mieli. Toki vastaan tulee myös heitä jotka eivät tervehdykseen vastaa - eihän tervehdys pakollista ole, mutta jää aina semmoinen hassu olo ja tulee ajateltua onko väärän mallinen pyörä vai mikä.![]()
Eli, miten valinnan tervehdykseen teette?
Ite oon rekkakuski, karavaanari, moottoripyöräilijä, eli lapa pystyssä liikenteessä lähes koko ajan
Kyllä minä moikkaan niillekkii, bussikuskit ja rekkamiehet on työkavereita ja on mulla ollu jenkki autojakiiIte oon rekkakuski, karavaanari, moottoripyöräilijä, eli lapa pystyssä liikenteessä lähes koko ajanno eipä sit puutu enää kun bussin tai jenkin ajaminen (nekin kun moikkailee toisilleen)![]()
Sulla onkin sit paljon "kavereita"![]()
![]()
Helposti huomaat että se olin minä joka tulin vastaan. En moikannut tollaselle tollolle joka kuvittelee että moottoripyörä on se jonka tulee näyttää takaa-antavalta entiseltä tyttöystävältäsiJoo kyllä olis hienoo kun erottas tollaset timo1 kaltaset kusipäät tosiaa tuol liikentees nii ei tulis turhaa moroteltua, hukkaan menee seki, tuskin tollane vatipää edes tajuais vaikka sille morjestaki.Tätä se on kun kaikille tulee morjensteltua että tulee moikattua myös timon kaltaisille runkkareille. Harmi ettei tosiaan päältä näe minkälainen lahopää vastaan tulee niin voisi moisellekkin idiootille vaihtaa morjenstuksen vaikka keskisormeksi...Kuulut siihen homo runkkari genreen josta johtuen en enää moikkaa, ellei minulle moikata. Tuollaiset itsekeskeiset paskiaiset tulisi siirtää ahvenenmaalle ja antaa mantereelle tulo kielto.Aika pitkään mietin. Mikä tai kuka on motoristi? Ei sitä ainakaan vastaantulijasta näe. Saattaa olla joku huumehörhö, harrastaja, muuten vaan rikollinen tai hullu.
![]()