Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Kaupungissa ei tervehtinyt juuri kukaan(Helsinki)???
Ja pyöränä mintun vihreä rakennettu dyna ?Eilen kun oli aivan älyttömästi pyöriä liikkeellä, niin varmaan 30% moikkas takas (väsymystä?). Jossain vaiheessa tuli enemmänkin mopoja vastaan joiden kuskit eivät moikanneet takas joten ajattelin että prkl en moikkaa sitten minäkään. No seuraavaksi tuli vastaan HD jossa oli sellainen överi venytetty stonga. Kuskilla oli kädet melkein pystysuoraan ylöspäin ja moikkas niin komeesti että alkoi ihan naurattamaan ja moikkasin taas kaikkia.
Kiitos HD ukolle, palautit uskoni ihmisiin.
Mutta ei kannata liiankaan jyrkkään kulmaan keulaa laittaa! Olen monasti itse huomannut, että kyykkykuskien lapanen ei mulle nouse, tai sitten juuri ja juuri uskalletaan pari sormea tangolta ylös nostaa...Melkein kaikkia tulee morjestettua, usein myös sinivuokkoakin. Joskus vaan turhauttaa morjestella muutamia ryhmiä jotka ajelevat rakennetuilla customeilla. Ei lapanen tunnu stongasta irtoavan millään. Joskus miettinyt, että laittaisivat etuhaarukan jyrkempään kulmaan niin uskaltaisivat edes hetkeksi irroittaa toista kättä stongasta tai edes hieman kämmentä heiluttaa![]()
Paremminhan sitä mp suoraan kulkee mitä loivempi kulma haarukassa on, eli nyt joudut miettimään asian uusiksiJoskus miettinyt, että laittaisivat etuhaarukan jyrkempään kulmaan niin uskaltaisivat edes hetkeksi irroittaa toista kättä stongasta tai edes hieman kämmentä heiluttaa![]()
Vaikka akseliväli on pidempi kuin kuorma-autossa ? Ja tatuoitu, muodokas "Riitta" istuu takarenkaan päällä ?Paremminhan sitä mp suoraan kulkee mitä loivempi kulma haarukassa on, eli nyt joudut miettimään asian uusiksiJoskus miettinyt, että laittaisivat etuhaarukan jyrkempään kulmaan niin uskaltaisivat edes hetkeksi irroittaa toista kättä stongasta tai edes hieman kämmentä heiluttaa![]()
![]()
Itse olen kyllä huomioinut asian ihan toisinpäin. Yleensä customistit ojentavat lapasen reiluun tervehdykseen.Letkeämmillä customisteillä tuntuu olevan tapana nostaa vain sormia kahvalta, joten helposti jää huomaamatta...
No jos tuo tatuoitu muodokas mimmi onkin Busan takaritsille kiivennyt keikkumaan, niin kannattaa siinä Busanistin olla vielä varovaisempi, kun painonjakauma onkin kirjaimellisesti päin persettä ja keula nousee jo taajamanopeuksissa...Vaikka akseliväli on pidempi kuin kuorma-autossa ? Ja tatuoitu, muodokas "Riitta" istuu takarenkaan päällä ?Paremminhan sitä mp suoraan kulkee mitä loivempi kulma haarukassa on, eli nyt joudut miettimään asian uusiksiJoskus miettinyt, että laittaisivat etuhaarukan jyrkempään kulmaan niin uskaltaisivat edes hetkeksi irroittaa toista kättä stongasta tai edes hieman kämmentä heiluttaa![]()
![]()
Oikea koipi on ihan hyväksytty ja vanha hyvä tapa moikata silloin kun huristetaan ohi. Ei vaan passaa ainakana tässä iässä tehdä kovin näyttävästi, se viimapaine on nimittäin melkoinen ja saattaa olla seuraamuksena entinen nivunen muutaman viikon ajan, jos sopivasti sattuuEntä jos motoristi tuleekin vastaan perä edellä, eli tervehdittekö ohitettavia? Kaasukättä on ikävä heilauttaa, eikä toinen käsi välttämättä näy kunnolla. Joku motoristi tervehti minua ohi mentyään heilauttamalla koipeaan sivulle. Tosin tuon joku voi tulkita potkuna, eli suorastaan loukkaavana eleenä?
Jos kytkinkäsi sallii niin kaikkia yritetään tervehtiä, etenkin nuorisoa! Varmasti vaikuttaa heidänkin ajamisiin tulevaisuudessa kun isot mopot tervehtii.Kyllä niitä mopopoikia ja tyttöjä saa ja pitää moikata, tulevia motoristejahan he ovat. Nuorista tuntuu varmaan kivalta, jos motoristin käsi nousee![]()